Comarch w Polmos Lublin
Comarch zakończył budowę i wdrożenie systemu analitycznego opartego o platformę Comarch Business Intelligence w zakładach Polmos Lublin S.A.
Dzięki nowemu systemowi producent Wódki Żołądkowej Gorzkiej może analizować politykę rabatową firmy oraz jej wpływ na poziom sprzedaży i rentowność swoich produktów. To kolejne wdrożenie platformy Comarch Business Intelligence w dużej polskiej firmie produkcyjnej. Wcześniej zdecydowały się na nie m.in.: Atlantic, BP, Sokołów, PKM Duda, DnB Nord Bank i Enion.
- Celem wdrożenia było stworzenie jednolitej platformy informacyjnej ułatwiającej podejmowanie kluczowych decyzji biznesowych. W chwili obecnej prezes Polmos Lublin S.A. w przeciągu kilku minut może dowiedzieć się na przykład, który produkt sprzedawał się najlepiej w poprzednim miesiącu, a także jak może kształtować się cash-flow firmy w najbliższym czasie. Dane są zawsze aktualne ? mówi Michał Wysmulski, Kontroler Finansowy Grupy Polmos Lublin S.A.
- Rozwiązanie zaimplementowane w Polmos Lublin S.A. to nie tylko raporty dotyczące polityki rabatowej i sprzedaży produktów, lecz kompletne środowisko pozwalające łatwo analizować stany oraz ruchy magazynowe, finanse firmy, czy ponoszone przez nią koszty. Obszary analityczne skupione wokół konkretnych procesów biznesowych odpowiadają specyfice branży klienta ? mówi Łukasz Wróbel, starszy konsultant Comarch w zakresie systemów Business Intelligence.
Platforma Comarch Business Intelligence pozwala w łatwy sposób implementować systemy BI oparte o tematyczną hurtownię danych. W ramach każdego z modułów zawarte są obszary analityczne skupione wokół specyfiki procesów biznesowych charakterystycznych dla funkcjonowania danej branży.