ComPress na New Connect
Agencja Public Relations ComPress SA rozpoczęła przygotowania do wejścia na rynek New Connect. Spółka podpisała umowę o współpracy z Ruciński i Wspólnicy Kancelarią Audytorów i Doradców.
Autoryzowany Doradca zapewni wsparcie i pomoc przy wprowadzeniu akcji ComPress SA na rynek giełdowy. Agencja Public Relations ComPress jest pierwszą firmą zrzeszoną w Związku Firm Public Relations, która zdecydowała się na upublicznienie swoich walorów. Aktualnie trwa proces tworzenia dokumentu informacyjnego prezentującego szczegółowe fakty na temat spółki, jej potencjału rozwojowego i planowanych inwestycji.
W pierwszym etapie procesu inwestycyjnego, ComPress SA zamierza wprowadzić istniejące akcje spółki na rynek New Connect. W drugim etapie firma przeprowadzi nową emisję akcji pozwalającą na pozyskanie kapitału niezbędnego do realizacji strategii inwestycyjnej. Przewiduje ona zwiększenie przychodów i rozbudowę struktur w obszarze organizacji wydarzeń specjalnych, internetowego PR oraz Investor Relations. Część inwestycji zostanie przeznaczona na budowę profesjonalnego środowiska informatycznego zwiększającego sprawność obsługi klientów i ograniczającego koszty operacyjne. ComPress przewiduje również inwestycje związane z rozbudową usług szkoleniowych i doradczych.
- Debiut na rynku New Connect jest naturalnym krokiem rozwoju agencji, która od lat znajduje się w gronie największych firm PR na rynku polskim. Decyzja o pozyskaniu kapitału za pośrednictwem giełdy została poprzedzona procesem uporządkowania struktury organizacyjnej firmy, wzmocnienia portfela usług i pozyskania nowych klientów. Wstępne wyniki finansowe przed audytem wskazują, iż ComPress zamknie rok 2007 przychodami na poziomie 5,8 mln PLN, co oznacza znaczący wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim - mówi Bogdan Biniszewski, Prezes Zarządu ComPress SA.
ComPress generuje przychody na bazie długookresowych kontraktów obejmujących stałą obsługę w zakresie Public Relations. Aktualnie firma posiada ponad 20 stałych i długoterminowych umów z polskimi i międzynarodowymi firmami. Dodatkowy przychód agencji wynika z prowadzenia krótkoterminowych projektów doradczych w obszarze marketingu sportowego, produkcji telewizyjnych, relacji inwestorskich, kampanii społecznych i wizerunkowych. Trzeci filar agencji stanowią szkolenia, w tym treningi medialne.
Struktura firmy opiera się na 5 departamentach dedykowanych konkretnym sektorom rynku: teleinformatycznemu, finansowemu, FMCG, farmacji oraz energetyce. Dodatkowo w firmie utworzono grupy kompetencyjne pozwalające na realizację projektów w takich obszarach, jak Inwestor Relations, Customer Social Responsibility, marketing sportowy i sponsoring, komunikacja wewnętrzna i strategia komunikacyjna. W ramach firmy funkcjonuje również dział odpowiedzialny za konsulting i szkolenia, który świadczy usługi w zakresie treningów medialnych, tworzenia strategii komunikacyjnej
i usług doradczych. W ciągu minionego roku zespół ComPress SA wzmocnił dział Business Development odpowiedzialny za pozyskanie nowych klientów. W efekcie portfel klientów uzupełniły firmy UPC, Husqvarna, Infoveriti, Epson oraz Livingston.
ComPress S.A. powstała w 1990 roku - jako jedna z pierwszych firm tego typu w kraju. Należy do grona największych agencji Public Relations w Polsce. Jest zrzeszona w Związku Firm Public Relations. ComPress realizuje projekty dla najdynamiczniejszych polskich i międzynarodowych firm oraz instytucji non-profit.