GrandSoft chce pozyskać 1,5 mln złotych

Spółka planuje pozyskać w drodze subskrypcji prywatnej około 1,5 mln złotych, które przeznaczy na rozbudowę działu handlowego, rozwój sztandarowego produktu firmy oraz rozbudowę pionu usług konsultingowych. Debiut w alternatywnym systemie obrotu planowany jest na lipiec bieżącego roku.

GrandSoft działa na rynku od 1995 roku. Od początku istnienia, działalność spółki ukierunkowana jest na dostarczanie kompleksowych rozwiązań w zakresie wspierania procesu zarządzania w przedsiębiorstwach z branży poligraficznej, a także specjalizowanych systemów informatycznych dla sektora telekomunikacyjnego. W chwili obecnej, Spółka GrandSoft jest jednym z czołowych producentów i dostawców systemów zarządzania dla poligrafii w Polsce. Dobra pozycja przejawia się między innymi współpracą z największą na świecie firmą produkującą maszyny poligraficzne Heidelberg - Heidelberger Druckmaschinen AG.

Reklama

Dynamiczny wzrost wartości i wysoka konkurencyjność rynku poligraficznego, na którym skupia się działalność firmy sprawiają, iż staje się on coraz bardziej wymagający. Współpraca z Heidelbergiem umożliwia nam tworzenie produktów o wysokim standardzie - przekonuje prezes Robert Borowczyk.

Pozyskane pieniądze GrandSoft przeznaczy przede wszystkim na poszerzenie rynków zbytu oraz na rozbudowę swojego sztandarowego produktu, systemu zarządzania - Galileo, który jest pierwszym na rynku polskim systemem klasy ERP, wyspecjalizowanym w procesach poligraficznych. Do roku 2007, Spółka koncentrowała wysiłki na rozwoju systemu, który był dokonywany wyłącznie ze środków własnych. Teraz, w związku z ogromnym potencjałem rynku dostrzeganym przez akcjonariuszy, podjęto decyzję o przyspieszeniu działań mających na celu zwiększenie sprzedaży systemu i jego dalszego rozwoju, do których przyczynić ma się znacząco pozyskany kapitał.

Dzięki przyjętej strategii spółka planuje uzyskać w roku 2008 przychód na poziomie 2,3 mln złotych i zysk netto w wysokości 720 tys. złotych. W pierwszym kwartale 2008 roku firma wypracowała zysk netto w wysokości 179 tys. złotych.

GrandSoft zamierza rozwinąć także usługi konsultingowe oparte na wiedzy zdobytej przy wielu wdrożeniach. Dzięki stworzeniu zespołu wykwalifikowanych konsultantów, firma poszerzać będzie zakres świadczonych usług doradczych dla branży poligraficznej i telekomunikacyjnej. Spółka planuje, między innymi, prowadzenie profilowanych szkoleń z zakresu zarządzania i optymalizacji produkcji, we współpracy z firmą Heidelberg.

Sam fakt upublicznienia spółki i związana z tym transparentność mają wpłynąć na budowanie wiarygodności w oczach klientów.

Przewidywany ostatni dzień przyjmowania podpisanych umów objęcia akcji to 26 czerwca 2008.

Autoryzowanym doradcą GrandSoft S.A. jest Carlson Capital Partners sp. z o.o.

Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: w drodze | firmy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »