Reklama

Grodno już powyżej planów: 42. punkt sprzedaży uruchomiony w Kielcach

Spółka Grodno (NewConnect: GRN), jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, uruchomiła nowy punkty sprzedaży w Kielcach. To już szósty punkt sprzedaży otwarty w bieżącym roku. W planach na bieżący rok obrotowy zakładano otwarcie pięciu nowych placówek. Aktualnie Grodno posiada 42 punkty sprzedaży.

- Rozwój sieci sprzedaży to jeden z filarów naszej strategii. Dlatego cieszy nas pozyskanie kolejnego atrakcyjnego punktu sprzedaży w perspektywicznym regionie Polski. Plan otwarcia pięciu punktów w roku okazał się konserwatywny, dlatego realizacja powyżej planu potwierdza strategię spółki i pokazuje nasze kompetencje w rozwijaniu firmy - podsumował Andrzej Jurczak, prezes Grodna SA.

Zgodnie ze strategią spółka planowała rozwój sieci sprzedaży o 10 punktów w latach 2014-2016.

W bieżącym roku obrotowym zakładano otwarcie pięciu punktów, zaś kolejne pięć ma być uruchomione w roku obrotowym 2015/2016.

Reklama

- Rynek sprzyja rozwojowi sieci i dlatego chcemy wykorzystać dobry moment biznesowy do ekspansji w Polsce. Efekty tych działań powinny być widoczne w wynikach firmy w kolejnych latach - podkreślił Jurczak.

Giełdowa spółka posiada obecnie 42 punkty sprzedaży zlokalizowane w kluczowych polskich miastach m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu. Najintensywniej Grodno działa w województwie mazowieckim, gdzie od wielu lat jest liderem z 18 punktami dystrybucyjnymi. Punkty sprzedaży zaopatrywane są z nowoczesnego centrum magazynowego zlokalizowanego w Małopolu pod Warszawą.

Sprawdź notowania spółki Grodno na stronach INTERIA.PL

- - - - - -

Grodno SA to jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, oferujący ponad 130 tys. towarów krajowych i międzynarodowych producentów oraz produkty pod marką własną Luno. W ramach wartości dodanej dla klientów, spółka świadczy specjalistyczne usługi doradztwa i audytów energetycznych i oświetleniowych oraz usługi z obszaru projektów fotowoltaicznych.

Klientami spółki są firmy zajmujące się instalacją elektryczną, przemysłem (służby utrzymania ruchu, firmy z branży przemysłowej), dystrybucją (hurtownie i sklepy), obiekty wielkopowierzchniowe (magazyny, sieci handlowe, biurowce, hotele), jak i klienci detaliczni.

Opr. MD

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »