Reklama

Grupa Lotos zmienia wizerunek swoich stacji paliw

Grupa Lotos SA zaprezentowała w poniedziałek w Gdańsku swoją stację paliw w nowych barwach i w nowej aranżacji. Stacja wyróżnia się kolorystyką aluminium i drewna. Za dwa lata tak samo mają wyglądać stacje sieci Lotos w całym kraju.

Jako pierwsza została zmodernizowana i zmieniła wygląd stacja paliw tzw. segmentu "premium" przy głównym ciągu komunikacyjnym w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa.

Jak tłumaczył dziennikarzom dyrektor ds. handlu detalicznego Lotos Paliwa SA, Piotr Mischker, "przede wszystkim zmieniło się wnętrze sklepu, jest nowa aranżacja i kolorystyka". Na stacji jest dostępny bezpłatny, bezprzewodowy internet oraz stanowisko tankowania dla osób niepełnosprawnych.

Mischker poinformował, że w ciągu dwóch lat spółka "chce dostosować do nowego wizerunku 190 stacji w całym kraju". W pierwszej kolejności swój wygląd mają zmienić stacje w dużych aglomeracjach. Do końca tego roku taki rebranding (odświeżenie wizerunku) przejdzie ok. 20 stacji paliw.

Reklama

Mischker dodał, że w tym roku spółka planuje otworzyć ponad 60 stacji. W ub. roku otwarto 63 stacje.

Prezes Grupy Lotos SA, Paweł Olechnowicz w rozmowie z dziennikarzami nie ukrywał, że "spółka wraz ze zmianą wizerunku liczy na wzrost zysków ze sprzedaży towarzyszącej paliwom". - Wszystko, co się robi dla podniesienia jakości, ma przybliżyć firmę do klienta - dodał.

W styczniu 2012 r. minęło szesnaście lat od powołania spółki Lotos Paliwa, odpowiadającej za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw Lotos. Aktualnie w sieci Lotos funkcjonuje łącznie 366 stacji, w miastach i przy trasach przelotowych. Spółka realizuje również inwestycje związane z budową stacji przy autostradach i drogach ekspresowych w ramach tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych (MOP). Aktualnie Lotos Paliwa zarządza siecią 11 MOP-ów, zlokalizowanych przy autostradach A1, A2, A4 i A6 i drodze ekspresowej S3.

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi

Wasze komentarze
No hate

Wyrażaj emocje pomagając!

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.

Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: ().

Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »