Harper Hygienics ustalił przedział cenowy
Harper Hygienics, producent wyrobów kosmetyczno-higienicznych do oczyszczania skóry, ustalił przedział cenowy akcji w ofercie publicznej do 20,5 mln akcji został ustalony na 3,75-4,30 zł za sztukę - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.
Publiczna oferta akcji, towarzysząca wejściu na giełdę, dotyczy nie więcej niż 20.468.000 akcji serii A, czyli 40 proc. kapitału, sprzedawanych przez jedynego akcjonariusza spółki, którym jest Central European Cotton Holdings Ltd. (CECH) należący do funduszy reprezentowanego przez Enterprise Investors. Oferującym akcje spółki jest Ipopema Securities.
Do inwestorów indywidualnych trafi do 20 proc. sprzedawanych akcji, a do inwestorów instytucjonalnych 80 proc. Zapisy w transzy inwestorów indywidualnych odbędą się od 6 do 8 lipca, book-building dla inwestorów instytucjonalnych w dniach 6-9 lipca i 9 lipca nastąpi też ustalenie ceny sprzedaży akcji. Zapisy dla inwestorów instytucjonalnych potrwają od 12 do 13 lipca, a debiut ok. 22 lipca.
W 2009 roku przychody ze sprzedaży Harper Hyginics wzrosły o 20 proc. do 174 mln zł, EBITDA wzrosła o 12 proc. do 32,5 mln zł, a zysk netto o 21 proc. do 19 mln zł. Po pierwszych pięciu miesiącach 2010 roku przychody wzrosły o 24 proc. do 78,2 mln zł, EBITDA wzrosła o 9 proc. do 11,1 mln zł, a zysk netto o 36 proc. do 6,3 mln zł.
Harper Hygienics jest wiodącym producentem wyrobów kosmetyczno-higienicznych do oczyszczania skóry, m.in. płatków kosmetycznych, patyczków higienicznych, chusteczek nawilżanych i żelów oferowanych pod marką Cleanic.