Hurtimex idzie na NC

Hurtimex, producent odzieży dziecięcej i młodzieżowej, który wybiera się na rynek NewConnect chce z oferty publicznej pozyskać do 2,8 mln zł, które planuje przeznaczyć m.in. na uruchomienie sieci sklepów franczyzowych - podała spółka w memorandum informacyjnym.

 Hurtimex, producent odzieży dziecięcej i młodzieżowej, który  wybiera się na rynek NewConnect chce z oferty publicznej pozyskać  do 2,8 mln zł, które planuje przeznaczyć m.in. na uruchomienie  sieci sklepów franczyzowych - podała spółka w memorandum  informacyjnym.

Spółka zaoferuje w ofercie publicznej 4.000.000 akcji serii C. Cenę emisyjną ustalono na 0,7 zł za akcję, czyli Hurtimex może pozyskać z oferty maksymalnie 2,8 mln zł. Wcześniej spółka informowała, że liczy na 3,5-5 mln zł. Autoryzowanym doradcą spółki jest DFP, a oferującym DM Polonia Net.

W krótkoterminowych planach inwestycyjnych spółki jest wdrożenie systemu informatycznego, wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem oraz siecią sklepów i rozszerzenie oferty asortymentowej. W planach długoterminowych Hurtimex ma przejęcie na przełomie 2009/2010 roku krajowej firmy obuwniczej specjalizującej się w produkcji obuwia dziecięcego.

Reklama

Spółka chce też rozwijać sieć sklepów patronackich i uruchomić sieć sklepów franczyzowych.

Do końca 2012 roku sieć sklepów Hurtimeksu ma liczyć 70 placówek. Od 2010 roku spółka planuje otwierać sklepy franczyzowe za granicą. Obecnie firma posiada 3 sklepy własne, 12 sklepów patronackich i jeden sklep franczyzowy.

W 2007 roku Hurtimex miał 19,4 mln zł przychodów ze sprzedaży i 0,1 mln zł zysku netto. Na rok 2008 spółka prognozuje przychody na poziomie 19,5 mln zł, a zysk netto na poziomie 0,45 mln zł.

Hurtimex jest producentem odzieży dziecięcej i młodzieżowej. Powstał w 1990 roku. Produkuje ok. 1 mln sztuk ubrań rocznie.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: nC+ | 'Ida' | HURTIMEX | "Ida"
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »