- Kluczowymi wymogami były elastyczność i parametryzowalność rozwiązania pozwalające administratorom biznesowym na dokonywanie niezbędnych modyfikacji reguł prowizyjnych. Istotna dla banku była też funkcja kontroli na drugą rękę oraz śledzenia wszystkich zmian w rejestrze zdarzeń systemowym - mówi Rafał Kwarciany, Project Manager, Comarch.
Wdrożone rozwiązanie ? Comarch Commission & Incentive pozwala wspomnianym administratorom zarządzać naliczeniami i rozliczeniami prowizji czy uprawnieniami użytkowników, jak również parametryzować reguły prowizyjne oraz generować raporty okresowe i ad hoc - wszystko przy minimalnym udziale specjalistów IT.
- Wszystkie dane dotyczące naszej sieci sprzedaży są teraz przechowywane w jednym, centralnym miejscu. Przejrzyste programy motywacyjne, które obecnie prowadzimy, przyczyniają się do zwiększenia efektywności sprzedaży. Nasi pracownicy mogą skupić się na tym, co stanowi istotę ich pracy zamiast tonąć w arkuszach kalkulacyjnych i fakturach - podkreśla Małgorzata Schön, Kierownik Działu Systemów Prowizyjnych w Idea Banku.
Idea Bank funkcjonuje od 2010 roku, kierując swoją ofertę do firm z sektora MŚP. Świadczy szeroki zakres usług ? oprócz tych stricte bankowych ma w swoim portfelu także usługi księgowe, prawne, leasingowe czy faktoringowe. By zyskać przewagę konkurencyjną, Idea Bank przyjął strategię dostarczania klientom innowacyjnych narzędzi do zarządzania przedsiębiorstwem. Bank zapewnia profesjonalną i kompleksową pomoc na każdym etapie rozwoju firmy - od momentu jej uruchomienia aż do ekspansji biznesowej.
Comarch Commission & Incentive usprawnia zarządzanie wynagrodzeniami motywacyjnymi w sieciach sprzedaży banków, towarzystw ubezpieczeniowych i innych instytucji z rozbudowanymi strukturami sprzedażowymi i złożonymi systemami wynagrodzeń prowizyjnych.
Opr. KM