Intersport liderem
23 kwietnia 2008 roku odbyło się oficjalne otwarcie 21. salonu INTERSPORT o powierzchni 1024 m2 w Centrum Handlowym FOCUS PARK przy ul. Jagiellońskiej w Bydgoszczy.
Dzięki dynamicznej strategii rozwoju w ostatnich latach Spółka może pochwalić się obecnie taką samą ilością salonów co jego bezpośrednia konkurencja - firma GO Sport, z tą jednak różnicą, iż INTERSPORT nie zamierza na tym poprzestać. Do końca 2008 roku Spółka zamierza otworzyć jeszcze co najmniej 3 sklepy: w Białymstoku, Opolu i Łodzi uzyskując tym samym niekwestionowaną pozycję lidera wśród sieci specjalistycznych salonów sportowych w Polsce. Podstawowa działalność INTERSPORT Polska S.A. polega na sprzedaży detalicznej markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach zlokalizowanych w wybranych, prestiżowych centrach handlowych dużych miast. W roku 2007 Spółka uruchomiła siedem nowych sklepów o powierzchni około 1000 m2. Obecnie INTERSPORT Polska S.A. prowadzi sprzedaż w 21 salonach: czterech w Warszawie, trzech w Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu, dwóch w Gdańsku oraz po jednym salonie w Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Bytomiu, Katowicach, Łodzi i Sosnowcu o łącznej powierzchni ponad 19.000 m2.
Spółka INTERSPORT Polska S.A., wiodący podmiot w sprzedaży detalicznej markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach osiągnęła w IV kwartale 2007 roku wzrost przychodów o 64 % przy jednoczesnym wzroście zysku o 79 % w stosunku do analogicznego okresu roku 2006. Zgodnie z opublikowaną 14 lutego br. prognozą, Spółka planuje osiągnąć w 2008 roku przychód na poziomie 205 mln. zł (wzrost o 39 % do 2007 roku) oraz zysk netto w wysokości 6,74 mln zł (wzrost o 46 % do 2007 roku).
Celem strategicznym Spółki przyjętym na lata 2008-2009 jest dalszy dynamiczny rozwój i uzyskanie miana lidera wśród sieci sklepów sportowych z 30 salonami i około 20% udziałem w rynku artykułów sportowych.