Kurs PDA spółki CDRL wzrósł w debiucie na GPW o 2,68 proc.

Kurs praw do akcji spółki CDRL, właściciela marki odzieży dziecięcej Coccodrillo, wzrósł na otwarciu w pierwszym dniu notowań na GPW o 2,68 proc. do 15,3 zł. CDRL to 466. spółka kwotowana na rynku głównym GPW. Dzisiejszy debiut był 22. w 2014 roku.

Inwestorzy objęli wszystkie oferowane przez spółkę akcje serii D. Inwestorom instytucjonalnym przydzielono 920 tys. akcji, a indywidualnym 80 tys. Stopa redukcji zapisów inwestorów indywidualnych wyniosła 81,75 proc.

Cena emisyjna akcji wynosiła 14,90 zł.

Środki pozyskane z emisji to 14,9 mln zł brutto. Spółka planuje sfinansować przy ich pomocy m.in. dalszą rozbudowę sieci sprzedaży, a także rozwój sklepu internetowego i inwestycje w logistykę.

Grupa CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej na rynku polskim i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, którą sprzedaje pod marką własną Coccodrillo. Ponadto, prowadzi sprzedaż wyrobów producentów krajowych pod markami uzupełniającymi - głównie zabawek i akcesoriów.

Reklama

W I połowie 2014 r. grupa CDRL zanotowała 71,7 mln zł przychodów oraz 6,1 mln zł zysku netto, wobec 65,4 mln zł przychodów i 0,8 mln zł straty w analogicznym okresie 2013 r.

Prognozę na cały 2014 r. zakłada 10,87 mln zł zysku netto, 18,45 mln zł EBITDA oraz 159,39 mln zł przychodów.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

PAP
Dowiedz się więcej na temat: debiut giełdowy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »