Reklama

LiveChat Software z 460 nowymi klientami w październiku

LiveChat Software zwiększył w październiku liczbę swoich klientów o 460 nowych firm. Spółka z Wrocławia po raz kolejny w tym roku poprawiła swój własny rekord (w sierpniu pozyskała 402 klientów).

Według stanu na 1 listopada z jej rozwiązania korzysta już 12.744 przedsiębiorstw z całego świata, wobec 9.040 przed rokiem.

- Kolejne rekordy cieszą, ale nadal pracujemy nad tym, żeby zaufało nam jeszcze więcej firm. Dzięki nam mogą nie tylko lepiej się kontaktować z klientami przez stronę www, ale też lepiej zrozumieć ich zachowanie i wybory - powiedział prezes Mariusz Ciepły.

Firmy i instytucje wykorzystują rozwiązanie LiveChat do bezpośredniego kontaktu z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe, w tym m.in. do wsparcia sprzedaży. Rozwiązanie oferuje też szereg dodatkowych narzędzi umożliwiających m.in. analizę ruchu na stronie, zachowania klientów czy jakość pracy konsultantów. LiveChat pozwala m.in. najlepiej zaplanować i wykorzystać pracę konsultantów, jak również obserwować w jaki sposób klienci poruszają się po serwisie internetowym.

Reklama

Liczba klientów przekłada się bezpośrednio na wyniki finansowe LiveChat Software. W I kwartale swojego roku finansowego (czyli w okresie kwiecień - czerwiec) przychody spółki wzrosły o 86 proc. do 11,24 mln zł, wynik EBITDA o 84% do 7,86 mln zł, a zysk netto o 77 proc. do 5,89 mln zł.

Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Macy's, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks).

LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. LiveChat Software ma ponad 12 tys. klientów z ponad 130 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

opr.MZB

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »