LPP chce mieć 20-30 nowych salonów

LPP właściciel salonów Reserved planuje podbić nowe rynki a nawet kontynenty.

LPP chce mieć w ciągu 2-3 lat 20-30 salonów Reserved w Niemczech - poinformował na konferencji prasowej Dariusz Pachla, wiceprezes spółki. "Jeśli chodzi o Niemcy, dajemy sobie dwa-trzy lata na rozwój pierwszego brandu. W tym czasie powinniśmy mieć 20-30 salonów Reserved" - powiedział wiceprezes. - Chcemy w pierwszej kolejności skoncentrować się na naszym głównym brandzie, a dopiero później wprowadzać kolejne - dodał. Jesienią tego roku otwarte zostaną cztery pierwsze sklepy w Niemczech. Spółka wiąże duże nadzieje z tym krajem.

Reklama

- Rynek niemiecki jest olbrzymi. Przeciętny Niemiec wydaje na odzież pięć razy więcej niż Polak, przy tych samych cenach - powiedział Pachla. Wiceprezes ocenia, że czasochłonny jest tam proces pozyskiwania lokalizacji.

- Rynki Europy Zachodniej różnią się tym od naszego, że w Polsce branża zdominowana jest przez centra handlowe, a tam wciąż istnieją sklepy przy ulicach, gdzie sprzedaż na jednostkę powierzchni jest wyższa niż w przypadku lokalu w centrum handlowym - powiedział Pachla.

Również w tym roku otwartych zostanie pierwszych pięć sklepów w Chorwacji, z każdą z marek spółki. - Tam jest miejsce na 15-20 sklepów. To nie jest wielki kraj. Zakładamy, że w 2015 r. otworzymy kolejnych 5, może 10 lokali - poinformował wiceprezes. W kolejnych latach LPP chce otwierać sklepy również innych krajach Europy Zachodniej, a w dalszej przyszłości zamierza rozwijać się również na innych kontynentach. - Pierwsza jaskółka to sklep, który planujemy uruchomić w Katarze - powiedział Pachla.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: RESERVED | salony | LPP SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »