MCI: pięć spółek na NC do końca roku

Fundusz MCI Management, który wprowadził już na NewConnect dwie swoje spółki zależne: Digital Avenue i S4E, do końca 2008 roku na nowym rynku chce mieć notowanych minimum pięć firm - poinformował dyrektor inwestycyjny MCI Management i prezes Digital Avenue Andrzej Jasieniecki.

Fundusz MCI Management, który wprowadził już  na NewConnect dwie swoje spółki zależne: Digital Avenue i S4E, do  końca 2008 roku na nowym rynku chce mieć notowanych minimum pięć  firm - poinformował dyrektor inwestycyjny MCI Management i  prezes Digital Avenue Andrzej Jasieniecki.

- Po S4E i Digital Avenue chcemy wprowadzać kolejne spółki na NewConnect. Do końca przyszłego roku chcemy mieć minimum pięć spółek notowanych na nowym rynku - powiedział Jesieniecki.

- Jako trzeci na NewConnect powinien trafić Dom Zdrowia. Obecnie spółka ta zmienia formę prawną na spółkę akcyjną i przygotowuje się do debiutu. Decyzję, kiedy wprowadzimy Dom Zdrowia podejmiemy do końca października - dodał.

MCI Management ma też w planie wprowadzenie na rynek regulowany dwóch spółek. W drugiej połowie października odbędzie się oferta publiczna Hoopla.pl, do debiutu przygotowuje się też spółka informatyczna ITG.

Reklama

Digital Avenue i S4E zadebiutowały na NewConnect 30 sierpnia. Na otwarciu w pierwszym dnu notowań akcje S4E kosztowały 22 zł, a Digital Avenue 40,5 zł. Obecnie kurs akcji S4E jest na poziomie około 11 zł, a Digital Avenue 19 zł.

Jesieniecki uważa, że obecna wycena Digital Avenue nie odpowiada wartości fundamentalnej spółki.

- Z wyceny S4E jesteśmy zadowoleni, ale kurs Digital Avenue jest według nas mocno niedoszacowany. Obecnie kurs znajduje się poniżej oczywistej wartości fundamentalnej. Dzisiejsza wycena spółki na wycenie 15 mln zł to jest tak, jakby 40 proc. użytkowników Interii było warte 3 proc. jej kapitalizacji - powiedział.

W ocenie prezesa Digital Avenue może być kilka powodów niedoszacowania spółki.

- Tłumaczymy to tym, że inwestorzy na razie spekulacyjnie traktują akcje spółki. Poza tym niedoszacowanie może wynikać z tego, że spółka niedawno powstała, dopiero jest w trakcie realizacji przejęcia Meduzy i nie zdążyła zacząć komunikować na rynek dobrych wiadomości - powiedział.

Jasieniecki poinformował, że Digital Avenue w październiku powinien zacząć przekazywać na rynek informacje, które poprawią sentyment wokół spółki.

- Jestem bardzo spokojny o wartość fundamentalną Digital Avenue. Potrzebujemy jedynie czasu, żeby móc zacząć komunikować na rynek informacje o naszych sukcesach. Mocno pracujemy, żeby w październiku przekazać na rynek dwa komunikaty związane z rozbudową biznesu - powiedział.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: nC+ | DIGITAL | DIGITAL | piana | piano | Minimum
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »