NG2 podtrzymuje prognozy na cały rok

Po wynikach za pierwszy kwartał 2007 roku spółka obuwnicza NG2, właściciel m.in. marki CCC podtrzymuje prognozę całoroczną zakładającą osiągnięcie 81 mln zł zysku netto. Spółka pokazała wyniki zgodne z oczekiwaniami rynku - poinformował NG2 w opublikowanym raporcie kwartalnym.

Po wynikach za pierwszy kwartał 2007 roku spółka obuwnicza NG2, właściciel m.in. marki CCC podtrzymuje prognozę całoroczną zakładającą osiągnięcie 81 mln zł zysku netto. Spółka pokazała wyniki zgodne z oczekiwaniami rynku - poinformował NG2 w opublikowanym raporcie kwartalnym.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z dynamiki wzrostu w pierwszym kwartale. Pierwsze miesiące roku upłynęły przede wszystkim na tworzeniu sieci BOTI, która już pokazuje że pokładane w niej nadzieje nie były na wyrost. Początek roku napawa nas optymizmem na cały rok. Jesteśmy spokojni o perspektywy wypełnienia prognoz finansowych na koniec roku" - powiedział cytowany w informacji prasowej Dariusz Miłek, prezes NG2.

NG2 prognozuje też, że na koniec 2007 roku uzyska 95 mln zł zysku operacyjnego i 540 mln zł przychodów.

"Dotychczasowa realizacja założonych na 2007 rok planów, pozwala zarządowi NG2 podtrzymać wcześniej ogłoszone prognozy" - napisano w raporcie.

Reklama

W kwietniowym wywiadzie dla PAP wiceprezes spółki Mariusz Gnych poinformował, że NG2 rozważy możliwość podniesienia prognozy w drugim półroczu 2007 roku.

Po trzech miesiącach 2007 roku NG2 uzyskało 11 mln zł zysku netto, 15,8 mln zł zysku operacyjnego oraz 104,3 mln zł przychodów. W analogicznym okresie 2006 roku było to odpowiednio: 4,2 mln zł, 5 mln zł i 68,1 mln zł.

Średnia prognoz ankietowanych analityków mówiła o tym, że NG2 osiągnie w pierwszym kwartale 2007 roku 11,6 mln zł zysku netto, 14,6 mln zł zysku operacyjnego i 104 mln zł przychodów.

Sieć sprzedaży NG2 na koniec pierwszego kwartału obejmowała łącznie 343 placówki.

"Na wzrost sieci największy wpływ miała budowa lokali pod nową marką BOTI. W pierwszych trzech miesiącach roku powstało 18 własnych i 26 franszyzowych placówek pod tą marką" - podano w komunikacie.

NG2 chce mieć w Polsce docelowo około 200 własnych salonów marki CCC i 150 objętych franszyzą oraz około 40 lokali własnych w Czechach. Sieć butików Quazi docelowo ma składać się z 75 sklepów, a sieć sklepów firmowych BOTI - 350 sklepów własnych i 350 franszyzowych.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: cały | Netto | ccc
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »