Reklama

Plast-Box zwiększył sprzedaż do branży spożywczej o 60%

Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, w pierwszej połowie roku odnotował wzrost sprzedaży do wytwórców z branży spożywczej o 60% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Wzrosty te wynikają ze zwiększonych zamówień realizowanych na rzecz dotychczasowych klientów, jak również pozyskania kilku dużych obiorców z branży oraz szeregu małych wytwórców. Plast-Box zakłada dalszą ekspansję wśród producentów artykułów spożywczych. Spółka już finalizuje negocjacje kolejnych trzech znaczących kontraktów w związku z wprowadzeniem nowych produktów dla branży spożywczej - wiaderka z pokrywą 10Bis/5 o pojemności 10l oraz wiaderka z pokrywą 5UL/2 o pojemności 5l. Są one dostępne w ofercie od września i już realizowane są zamówienia dla klientów krajowych oraz zagranicznych, m.in. do Szwecji.

Reklama

- Naszym sprzymierzeńcem w tym roku był bardzo udany sezon wiosenno-letni dla producentów przetworów warzywnych i owocowych takich jak dżemy, pomady, keczupy itd. Dzięki korzystnej pogodzie i dobrym zbiorom, wytwórcy zwiększyli poziom produkcji i wzrosła też liczba zamówień na nasze opakowania. Z drugiej strony, bardzo wysoka jakość naszych produktów i ich właściwości dostosowane w szczegółach do potrzeb branży spożywczej sprawiają, że nasi stali i znaczący odbiorcy decydują się poszerzać skalę realizowanych u nas zamówień i pakować w nasze pojemniki kolejne grupy asortymentowe wytwarzanych w ich zakładach produktów. Systematycznie też pozyskujemy nowe kontrakty w kraju i za granicą. Wszystko to przekłada się na wysokie wzrosty sprzedaży w branży spożywczej. Duży wpływ na nasze wzrosty w tej branży mają również inwestycje w park maszynowy, które Plast-Box zrealizował w ostatnich trzech latach - komentuje Andrzej Sadowski, członek zarządu Plast-Box SA.

Najpopularniejszymi produktami w ofercie Plast-Boxu wśród producentów z branży spożywczej są pojemniki typu wiaderko z pokrywką o pojemnościach 1l, a także linia wiader typu "LB" o pojemnościach 3l, 5l i 10l. Plast-Box oferuje opakowania z pokrywami pod foliowanie, co pozwala na wydłużenie terminu przydatności produktu do spożycia, oraz standardowe. Wiaderka i pokrywy mogą być zdobione w nowoczesnej technologii IML umożliwiającej fotograficzne odwzorowanie nawet bardzo skomplikowanych projektów graficznych w pełnej kolorystyce. Są one wgrzewane w powierzchnię pojemnika, co zapewnia ich wyjątkową trwałość przy zachowaniu pełnej estetyki. Wszystkie produkty oferowane przez słupskiego producenta dedykowane artykułom spożywczym wytwarzane są w sposób spełniający wysokie europejskie wymogi bezpieczeństwa opakowań spożywczych w zakresie ich jakości, bezpieczeństwa chemicznego oraz higienicznego (m.in. zgodnie z normą ISO 9001:2008/HACCP).

Klienci z branży spożywczej stanowią główną grupę odbiorców słupskiego producenta. W dużej mierze są to producenci z zagranicy. Obecnie eksport stanowi ponad 60% sprzedaży Plast-Boxu. Opakowania pod tym szyldem są sprzedawane w 30 krajach europejskich, w tym w większości krajów unijnych.

 - Profil naszych klientów odpowiada charakterystyce branży spożywczej - dostarczamy nasze opakowania do wielkich graczy z tej branży, ale także bardzo wielu małych rodzinnych firm. W każdym przypadku klienci cenią wysoką jakość opakowań, ale także atencję, a jaką podchodzimy do poszczególnych zamówień, niezależnie od ich wielkości - wyjaśnia Andrzej Sadowski.

Plast-Box SA jest jedną z najnowocześniejszych firm w Europie zajmujących się produkcją opakowań z tworzyw sztucznych. Spółka posiada fabryki w Polsce i na Ukrainie, w których wykorzystuje najnowsze maszyny i technologie. Dzięki szerokiej ofercie i innowacyjnym metodom produkcji Plast-Box jest dostawcą pojemników i wiader z plastiku do wielu branż, w tym tak wymagających jak spożywcza i chemiczna. Wysoka jakość produktów i profesjonalny serwis sprawiają, że większość opakowań trafia do klientów zagranicznych. Plast-Box eksportuje swoje produkty do niemal wszystkich krajów europejskich. Spółka istnieje od 1983 r. Od 2004 r. jest notowana na GPW.

opr MZB

Wasze komentarze
No hate

Wyrażaj emocje pomagając!

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.

Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: ().

Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »