Plast-Box zwiększył sprzedaż do branży spożywczej o 60%

Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, w pierwszej połowie roku odnotował wzrost sprzedaży do wytwórców z branży spożywczej o 60% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, w pierwszej połowie roku odnotował wzrost sprzedaży do wytwórców z branży spożywczej o 60% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Wzrosty te wynikają ze zwiększonych zamówień realizowanych na rzecz dotychczasowych klientów, jak również pozyskania kilku dużych obiorców z branży oraz szeregu małych wytwórców. Plast-Box zakłada dalszą ekspansję wśród producentów artykułów spożywczych. Spółka już finalizuje negocjacje kolejnych trzech znaczących kontraktów w związku z wprowadzeniem nowych produktów dla branży spożywczej - wiaderka z pokrywą 10Bis/5 o pojemności 10l oraz wiaderka z pokrywą 5UL/2 o pojemności 5l. Są one dostępne w ofercie od września i już realizowane są zamówienia dla klientów krajowych oraz zagranicznych, m.in. do Szwecji.

Reklama

- Naszym sprzymierzeńcem w tym roku był bardzo udany sezon wiosenno-letni dla producentów przetworów warzywnych i owocowych takich jak dżemy, pomady, keczupy itd. Dzięki korzystnej pogodzie i dobrym zbiorom, wytwórcy zwiększyli poziom produkcji i wzrosła też liczba zamówień na nasze opakowania. Z drugiej strony, bardzo wysoka jakość naszych produktów i ich właściwości dostosowane w szczegółach do potrzeb branży spożywczej sprawiają, że nasi stali i znaczący odbiorcy decydują się poszerzać skalę realizowanych u nas zamówień i pakować w nasze pojemniki kolejne grupy asortymentowe wytwarzanych w ich zakładach produktów. Systematycznie też pozyskujemy nowe kontrakty w kraju i za granicą. Wszystko to przekłada się na wysokie wzrosty sprzedaży w branży spożywczej. Duży wpływ na nasze wzrosty w tej branży mają również inwestycje w park maszynowy, które Plast-Box zrealizował w ostatnich trzech latach - komentuje Andrzej Sadowski, członek zarządu Plast-Box SA.

Najpopularniejszymi produktami w ofercie Plast-Boxu wśród producentów z branży spożywczej są pojemniki typu wiaderko z pokrywką o pojemnościach 1l, a także linia wiader typu "LB" o pojemnościach 3l, 5l i 10l. Plast-Box oferuje opakowania z pokrywami pod foliowanie, co pozwala na wydłużenie terminu przydatności produktu do spożycia, oraz standardowe. Wiaderka i pokrywy mogą być zdobione w nowoczesnej technologii IML umożliwiającej fotograficzne odwzorowanie nawet bardzo skomplikowanych projektów graficznych w pełnej kolorystyce. Są one wgrzewane w powierzchnię pojemnika, co zapewnia ich wyjątkową trwałość przy zachowaniu pełnej estetyki. Wszystkie produkty oferowane przez słupskiego producenta dedykowane artykułom spożywczym wytwarzane są w sposób spełniający wysokie europejskie wymogi bezpieczeństwa opakowań spożywczych w zakresie ich jakości, bezpieczeństwa chemicznego oraz higienicznego (m.in. zgodnie z normą ISO 9001:2008/HACCP).

Klienci z branży spożywczej stanowią główną grupę odbiorców słupskiego producenta. W dużej mierze są to producenci z zagranicy. Obecnie eksport stanowi ponad 60% sprzedaży Plast-Boxu. Opakowania pod tym szyldem są sprzedawane w 30 krajach europejskich, w tym w większości krajów unijnych.

 - Profil naszych klientów odpowiada charakterystyce branży spożywczej - dostarczamy nasze opakowania do wielkich graczy z tej branży, ale także bardzo wielu małych rodzinnych firm. W każdym przypadku klienci cenią wysoką jakość opakowań, ale także atencję, a jaką podchodzimy do poszczególnych zamówień, niezależnie od ich wielkości - wyjaśnia Andrzej Sadowski.

Plast-Box SA jest jedną z najnowocześniejszych firm w Europie zajmujących się produkcją opakowań z tworzyw sztucznych. Spółka posiada fabryki w Polsce i na Ukrainie, w których wykorzystuje najnowsze maszyny i technologie. Dzięki szerokiej ofercie i innowacyjnym metodom produkcji Plast-Box jest dostawcą pojemników i wiader z plastiku do wielu branż, w tym tak wymagających jak spożywcza i chemiczna. Wysoka jakość produktów i profesjonalny serwis sprawiają, że większość opakowań trafia do klientów zagranicznych. Plast-Box eksportuje swoje produkty do niemal wszystkich krajów europejskich. Spółka istnieje od 1983 r. Od 2004 r. jest notowana na GPW.

opr MZB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »