Przychody Cherrypick Games wzrosły o ponad 25%

Spółka Cherrypick Games wypracowała w pierwszym kwartale 2018 roku 3,3 mln zł przychodów. Zysk netto wyniósł 1,0 mln zł i wzrósł, w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku, o ponad 21%. Wynik EBITDA ukształtował się na poziomie 1,4 mln zł wobec 1,2 mln zł w 2017 roku, co oznacza wzrost o 14%.

Spółka Cherrypick Games wypracowała w pierwszym kwartale 2018 roku 3,3 mln zł przychodów. Zysk netto wyniósł 1,0 mln zł i wzrósł, w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku, o ponad 21%. Wynik EBITDA ukształtował się na poziomie 1,4 mln zł wobec 1,2 mln zł w 2017 roku, co oznacza wzrost o 14%.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników osiągniętych w pierwszym kwartale. W lutym br. z sukcesem skomercjalizowaliśmy grę "My Hospital" i dzięki dokonanej transakcji znacząco przyspieszyliśmy prace nad projektem "Beauty" oraz o ponad 1,5 roku prace nad kolejnym dużym tytułem "Crime Stories". Chcemy być jak najmniejszym studiem generującym jak największe przychody - zgodnie z tą filozofią podejmujemy każdą kolejną decyzję biznesową."- powiedział prezes Cherrypick Games Marcin Kwaśnica.

Spółka sprzedała prawa do "My Hospital" fińskiemu KuuhubbOy. Zgodnie z umową Kuuhubb przejmie na siebie koszty hostingu, marketingu, oprogramowania i utrzymania gry, a polskie studio będzie ją rozwijać do końca pierwszego półrocza 2021 r. Kuuhubb zapłaci 2,6 mln euro a Cherrypick Games otrzyma udział w przyszłych przychodach z "My Hospital".

Reklama

W maju spółka rozpoczęła prace nad grą z gatunku "visual novel", o roboczym tytule "Crime Stories". W nowej produkcji gracze zaangażują się w śledztwa przepełnione zwrotami akcji, a także barwną i zagadkową historią. Już w drugim kwartale br. spółka wprowadzi do fazy soft-launch swój największy tytuł -"My Beauty Spa: Stars & Stories", który ma szansę odnieść jeszcze większy sukces niż "My Hospital".

"My Beauty Spa: Stars & Stories" to nasz najważniejszy tegoroczny tytuł, o dużo większym potencjale niż "My Hospital". Przy jego projektowaniu tradycyjnie postawiliśmy na doskonałą jakość oraz dodaliśmy warstwę historii. Użytkownicy będą mieli wpływ na losy bohaterów a ich decyzje wpłyną na dalsze wydarzenia w grze - to ostatnio największy hit wśród graczy, szczególnie w naszej grupie docelowej." - powiedział Michał Sroczyński, Game Director Cherrypick Games.

Cherrypick Games pracuje obecnie nad czterema grami.

12 marca rozpoczął się soft-launch gry "MatchUp Friends". Gra została wydana na kilku wybranych rynkach, w celu zbadania reakcji i zachowań graczy. Już dziś wiadomo, że produkcja wyróżnia się ponadprzeciętną retencją graczy. Równocześnie Cherrypick Games tworzy kolejne dwa projekty dedykowane kobietom - "Project Fame" i "Crime Stories", które zostaną wprowadzone do fazy soft-launch odpowiednio w II i IV kwartale br.

W zeszłym roku spółka pozyskała z Oferty Publicznej 6,21 mln zł. Inwestorzy objęli wszystkie oferowane akcje, a redukcja w transzy inwestorów indywidualnych wyniosła ponad 90%.

O SPÓŁCE:

Cherrypick Games S.A. zostało założone przez zespół weteranów branży gamingowej z ogromnym doświadczeniem w tworzeniu i sprzedaży gier na wszystkie wiodące platformy sprzętowe. Zespół łączy pasję do gier i wizję tworzenia produktów najwyższej jakości, co pozwala mu realizować własną misję: produkcję najlepszych gier Free2Play.

Celem, który postawiło przed sobą Cherrypick Games S.A. jest osiągnięcie pozycji wydawcy o międzynarodowym znaczeniu, którego produkty prezentują najwyższą światową jakość.

Firma od początku swojego istnienia współpracuje m.in. z Apple, Google, Amazon, Tencent, BandaiNamco. Ma też status dewelopera i wydawcy Sony Playstation i Microsoft XBOX.

Najważniejsze produkcje spółki to m.in.: My Hospital, Touchdown Hero i Auctioneer. Łącznie tytuły spółki zanotowały już ponad 20 mln pobrań.

mzb

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »