Redukcja Bomi wyniosła 90,9 i 95,4 proc.
Bomi przydzieliło akcje serii B, G oraz J, redukcja wyniosła 90,9 proc. dla osób uczestniczących w procesie book-building oraz 95,4 proc. dla pozostałych osób - poinformowała spółka w raporcie.
W transzy inwestorów instytucjonalnych do objęcia było 1.500.000 akcji serii J oraz 1.727.622 akcji oferowanych przez sprzedających, a w ramach transzy otwartej do objęcia było 500.000 akcji serii J oraz 575.874 akcji oferowanych przez sprzedających.
W ofercie publicznej oferowanych było łącznie 4.303.496 akcji, w tym 1.096.996 akcji w transzy otwartej i 3.206.500 akcji w transzy inwestorów instytucjonalnych.
W transzy inwestorów instytucjonalnych brak było redukcji, zapisy przyjmowane były w oparciu o imienne zaproszenia.
Cena akcji oferowanych w publicznej ofercie wynosiła 23 zł, czyli w górnej granicy widełek, które wynosiły 18-23 zł
Spółka zamierza przeznaczyć środki z emisji m.in. na zwiększenie liczby sklepów. Bomi planuje w latach 2007-2009 otworzyć 30 nowych delikatesów, w tym w 2007 roku chce otworzyć 10 nowych sklepów. Na ten cel spółka zamierza wydać z emisji około 31,7 mln zł.
Kolejnym celem emisji jest poprawa wizerunku marki Bomi Delikatesy. Spółka zamierza w II połowie 2007 roku przeprowadzić kampanię reklamowo-marketingową, mającą na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Bomi. Prospekt zakłada, że na ten cel zostanie przeznaczona kwota 3 mln zł.
Za środki z emisji Bomi planuje przeprowadzić też modernizację istniejących placówek - chce ujednolicić wewnętrzny wystrój wszystkich sklepów wchodzących w skład sieci Bomi. Ze środków pochodzących z emisji na ten cel zostanie przeznaczona kwota 4 mln zł.
Ostatnim celem emisji jest nabycie i wdrożenie systemu informatycznego, na co spółka planuje wydać z emisji 5 mln zł.