RMF FM najmocniejsza marka w Polsce
Radio RMF FM zostało wyróżnione w rankingu "Moc marki" w kategorii telekomunikacja, media, firmy handlowe i usługowe. Konkurs organizowany przez Ernst&Young, AC Nielsen i "Rzeczpospolitą" promuje najbardziej wartościowe marki.
Klasyfikując firmy brano pod uwagę ocenę ekonomiczną i postrzeganie marki w oczach odbiorców - to decydowało o mocy marki i pozycji w rankingu. W przypadku firm medialnych, silna, rozpoznawalna marka to sygnał, że odbiorcy ufają stacji. Dosyć łatwo będzie dostrzec, że ta marka daje szanse lepszej pozycji w stosunku do konkurentów - mówi Krzysztof Bień, zastępca redaktora naczelnego Rzeczpospolitej. RMF okazał się również najsilniejszą marką wśród polskich stacji radiowych i znalazł się w pierwszej 20 najczęściej wybieranych marek przez respondentów, których przepytywali ankieterzy.
Już wcześniej radio RMF FM znalazło się wśród marek cieszących się największym zaufaniem. To wynik największego europejskiego badania konsumenckiego "European Trusted Brands". W ankiecie wzięło udział ok. 30 tys. mieszkańców naszego kontynentu.Respondenci byli proszeni o wskazanie nazw firm, które darzą największym zaufaniem. Wśród polskich rozgłośni radiowych największym zaufaniem cieszy się RMF. Inne najwyżej notowane marki to Mercedes, IBM, Sony i Nokia, a z polskich - PKO BP, Orbis, Wedel i Hortex.