Solar Company ustalił cenę sprzedaży akcji
Cena sprzedaży akcji Solar Company S.A., jednej z wiodących i jednocześnie najbardziej efektywnych firm na polskim rynku odzieżowym, została ustalona na poziomie 13 zł za jedną akcję oferowaną. Oznacza to, że wartość oferty wyniesie 156 mln zł.
Jednocześnie spółka podjęła decyzję o zaoferowaniu inwestorom 12 mln akcji, czyli wszystkich akcji oferowanych w ofercie publicznej. Ponadto spółka podjęła decyzję o zaoferowaniu 400 tys. akcji oferowanych w transzy inwestorów indywidualnych oraz 11,6 mln akcji oferowanych w transzy inwestorów instytucjonalnych. Ostateczna liczba przydzielonych inwestorom indywidualnym i instytucjonalnym akcji zostanie podana w dniu przydziału akcji, który ma nastąpić do 4 kwietnia lub w terminie zbliżonym do tej daty.
Doradcami spółki w procesie upublicznienia są: DI BRE Banku (oferujący), BRE Corporate Finance (doradca finansowy) oraz Kancelaria CSW Więckowska i Partnerzy Radcy Prawni (kancelaria prawna). Audytorem Grupy jest PKF Audyt.
29 marca - 3 kwietnia 2012 r. - przyjmowanie zapisów w transzy inwestorów instytucjonalnych
do 4 kwietnia 2012 r. lub w zbliżonym terminie - przydział akcji oferowanych w transzy inwestorów indywidualnych oraz w transzy inwestorów instytucjonalnych; zamknięcie oferty publicznej
12 kwietnia 2012 r. lub w zbliżonym terminie - pierwszy dzień notowania akcji na rynku regulowanym GPW
- Jesteśmy zadowoleni z zainteresowania naszą spółką wśród inwestorów podczas oferty publicznej. Cieszy nas również fakt, że pozyskaliśmy grono wysokiej jakości inwestorów instytucjonalnych jako naszych nowych akcjonariuszy. Już dziś jesteśmy jedną z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek modowych w Polsce. Dzięki naszemu sprawdzonemu i efektywnemu modelowi biznesowemu jesteśmy również jedną z wiodących firm na polskim rynku odzieżowym oraz najbardziej efektywną firmą w branży. Wejście na GPW to dla nas strategiczna decyzja, którą podjęliśmy z myślą o długoterminowych planach spółki i systematycznym wzmacnianiu jej wiarygodności, co jest szczególnie istotne w kontaktach z naszymi zagranicznymi kontrahentami i dalszym rozwoju poza Polską - powiedział Stanisław Bogacki, prezes spółki.