Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" spadła o 16,7 proc. rdr

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w lipcu 2013 roku 203.218 sztuk i było o 16,7 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w lipcu 2013 było niższe o 3,8 proc. w stosunku do czerwca 2013 r.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w lipcu 63.196 egzemplarzy, co oznacza spadek o 14 proc. rdr oraz spadek o 2,4 proc. mdm.

W lipcu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 325.803 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 9,3 proc. oraz spadek o 0,8 proc. mdm.

Reklama

W lipcu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 6,3 proc. do 143.883 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca spadło o 3,5 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w lipcu wyniosło 105.082 sztuki, co oznacza wzrost rok do roku o 0,99 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 4,1 proc.

Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą dane nt. rozpowszechniania płatnego dzienników w lipcu 2013 r.

                        Lipiec 2013  Lipiec 2012  Czerwiec 2013
Dziennik Gazeta Prawna       63.196       73.458         64.775
Fakt Gazeta Codzienna       325.803      359.135        328.480
Gazeta Wyborcza             203.218      243.925        211.225
Rzeczpospolita              105.082      104.047        109.541
Super Express               143.883      153.620        149.045
PAP
Dowiedz się więcej na temat: RDR | wyborczej | wyborczego | Razem
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »