Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" we wrześniu spadła o 9,0 proc. rok do roku

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło we wrześniu 2010 roku 323 469 sztuk i było o 9 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" we wrześniu 2010 roku było wyższe o 1,1 proc. w stosunku do sierpnia 2010 roku.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło we wrześniu 91 497 egzemplarzy, co oznacza spadek o 8,1 proc. miesiąc do miesiąca. Od połowy września 2009 roku gazeta ta jest wydawana jako połączony tytuł "Dziennika" i "Gazety Prawnej".

We wrześniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 413 477 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 6,9 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 3,1 proc.

Reklama

We wrześniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" wzrosło o 0,4 proc., do 183 424 sztuk. Miesiąc do miesiąca wzrosło o 5,5 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" we wrześniu wyniosło 141 601 sztuk, co oznacza wzrost rok do roku o 2,0 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 6,7 proc.

Sprawdź bieżące notowania Agory na stronach BIZNES INTERIA.PL

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: gazety | 'Gazeta Wyborcza' | proca | Razem | Gazeta Wyborcza | W.E. | płatne | sprzedaż | wyborczej
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »