Średnia sprzedaż "GW w styczniu spadła o 2,1 procent rok do roku

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w styczniu 2011 roku 336 000 sztuk i było o 2,1 procent niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w styczniu 2011 roku było wyższe o 2,3 proc. w stosunku do grudnia 2010 roku.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w styczniu 108 873 egzemplarze, co oznacza spadek o 6,4 proc. r/r oraz wzrost o 17,8 proc. m/m.

W styczniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 425 972 egzemplarze, co oznacza spadek rok do roku o 3,1 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 0,6 proc.

Reklama

W styczniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 1,2 proc., do 183 824 sztuk. Miesiąc do miesiąca wzrosło o 2,8 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w styczniu wyniosło 142 896 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 2,0 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 2,7 proc.

Pobierz: program do rozliczeń PIT

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: gazety | spadek | Razem | sprzedaż | płatne | Polska | wyborczej
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »