Udane pierwsze półrocze

O 16% wzrosła sprzedaż opon do samochodów osobowych i dostawczych na polskim rynku w I półroczu w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego - wynika z danych Goodyeara, inwestora strategicznego Dębicy.

O 16% wzrosła sprzedaż opon do samochodów osobowych i dostawczych na polskim rynku w I półroczu w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego - wynika z danych Goodyeara, inwestora strategicznego Dębicy.

W pierwszych sześciu miesiącach na naszym rynku sprzedano 3,7 mln opon. To rekordowy wynik. - Specyfika w branży motoryzacyjnej jest taka, że sprzedaż w I półroczu jest większa, występują silne wzrosty, a w drugiej połowie ta tendencja słabnie - wyjaśnia Piotr Wysocki, menedżer ds. komunikacji w Dębicy.

Największy wzrost sprzedaży ma miejsce w segmencie opon o najwyższych indeksach prędkości czyli do 270 km/h i powyżej, a najmniejszy w najpopularniejszym segmencie o indeksach do 190 km/h. - Coraz więcej kierowców przesiada się na większe samochody - tłumaczy Piotr Wysocki. Pytani przez nas przedstawiciele Stomilu Olsztyn (grupa Michelina) nie chcieli przed publikacją wyników za II kwartał komentować sytuacji grupy w I półroczu.

Reklama

Rekordowa sprzedaż opon w I półroczu oznacza, że zarówno Dębica, jak i Stomil powinny mieć bardzo dobre wyniki w II kwartale br. Zwłaszcza że sprzedaży eksportowej nadal sprzyja mocne euro. A w obu firmach sprzedaż zagraniczna dostarcza 60-70% łącznych przychodów.

Parkiet
Dowiedz się więcej na temat: Dębica | uda
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »