Zysk netto Cinema City powyżej oczekiwań

Zysk netto Cinema City, przypisany akcjonariuszom jednostki dominującej, w trzecim kwartale 2012 roku wzrósł do 8,2 mln euro z 7,7 mln euro rok wcześniej - poinformowała spółka w raporcie. Oczekiwania rynkowe wskazywały na 6,6 mln euro zysku netto spółki.

Zysk netto Cinema City, przypisany akcjonariuszom jednostki dominującej, w trzecim kwartale 2012 roku wzrósł do 8,2 mln euro z 7,7 mln euro rok wcześniej - poinformowała spółka w raporcie. Oczekiwania rynkowe wskazywały na 6,6 mln euro zysku netto spółki.

Zysk operacyjny wyniósł 10,1 mln euro i był lepszy od 7,2 mln euro zysku EBIT zanotowanego w analogicznym okresie roku poprzedniego oraz od oczekiwań analityków na poziomie 8,2 mln euro.

Przychody wygenerowane przez Cinema City wzrosły rdr o 8 proc. do 74,9 mln euro. Pokryły się natomiast z konsensusem rynkowym.

Liczba biletów sprzedanych w kwartale zakończonym 30 września 2012 r. wzrosła do 9,7 mln (wzrost o 7,7 proc. w porównaniu do kwartału zakończonego 30 września 2011 r.), a sprzedaż biletów na porównywanej bazie kin w porównaniu do kwartału zakończonego 30 września 2011 r. pozostała na podobnym poziomie 9 mln.

Reklama

Po trzech kwartałach 2012 r. spółka zanotowała 15,4 mln euro zysku netto przypadającego akcjonariuszom jednostki dominującej (rok wcześniej było to 17,8 mln euro), 19,4 mln euro zysku operacyjnego (wobec 20,1 mln euro przed rokiem), 41,8 mln euro EBITDA (w stosunku do 38,4 mln euro w okresie I-III kwartał 2011 r.). Przychody po dziewięciu miesiącach 2012 r. spadły nieznacznie rdr do 196 mln euro ze 197,5 mln euro.

Liczba biletów sprzedanych w okresie dziewięciu miesięcy zakończonym 30 września 2012 r. spadła do 25,9 mln (o 0,6 proc. rdr), co stanowi wynik zbliżony do 26 mln w analogicznym okresie ubiegłego roku. Sprzedaż biletów na porównywanej bazie kin w porównaniu do dziewięciu miesięcy 2011 r. spadła o 5,5 proc. do 24,6 mln.

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »