Zysk netto LPP wyniósł w I kwartale 2012 33,6 mln zł

Zysk netto grupy LPP, przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej, w I kwartale 2012 roku wzrósł do 33,6 mln zł z 14,1 mln zł w I kwartale 2011 r. - podała spółka w raporcie kwartalnym. Konsensus rynkowy zakładał wynik netto na poziomie 30,4 mln zł.

Zysk netto grupy LPP, przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej, w I kwartale 2012 roku wzrósł do 33,6 mln zł z 14,1 mln zł w I kwartale 2011 r. - podała spółka w raporcie kwartalnym. Konsensus rynkowy zakładał wynik netto na poziomie 30,4 mln zł.

Zysk operacyjny w I kwartale wyniósł 42,1 mln zł wobec 10,84 mln zł w analogicznym okresie 2011 roku i był zgodny z oczekiwaniami rynkowymi zakładającymi 41,9 mln zł EBIT.

Przychody wzrosły do 657,9 mln zł z 500,5 mln zł w I kwartale 2011 roku i były zgodne z oczekiwaniami analityków na poziomie 650,9 mln zł.

Spółka podała, że przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych wzrosły w I kwartale 2012 roku o 15,9 proc. (z pominięciem zmian kursów walut lokalnych w krajach, gdzie działają spółki GK LPP).

Reklama

W I kwartale 2012 roku w salonach Reserved zrealizowano sprzedaż w wysokości 371,2 mln zł, a w placówkach Cropp Town w wysokości 111,7 mln zł. Sprzedaż zrealizowana w I kwartale w sklepach House wyniosła 80,7 mln zł, zaś w sklepach Mohito 41,0 mln zł.

"W I kwartale 2012 roku kontynuowany był pozytywny trend, który zapewnił osiągnięcie bardzo dobrych wyników w 2011 roku. Wzrost sprzedaży w sklepach porównywalnych dotyczył wszystkich marek i został osiągnięty nie tylko w Polsce, ale także w spółkach zagranicznych. Została zachowana dobra relacja pomiędzy wzrostem uzyskiwanych przychodów i marż oraz zmianami kosztów funkcjonowania koniecznych do poniesienia przy realizacji wszystkich procesów" - napisano w komentarzu.

Spółka podała, że osiągnięcie wyższej marży brutto na sprzedaży było możliwe dzięki odpowiedniej ilości towarów z poprzedniego sezonu oraz szybkiemu wprowadzeniu do sklepów oferty wiosennej.

Powierzchnia sieci sklepów wzrosła w I kwartale o 10,7 tys. m kw. Na koniec pierwszego kwartału GK LPP dysponowała 918 sklepami o łącznej powierzchni 354,2 tys. m kw.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: zyski | LPP SA | Netto
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »