Notowania akcji spółki Eurocash z 28 czerwca 2024 roku

W piątek, 28 czerwca Eurocash (EUR) rozpoczął notowania od poziomu 12,91 zł, czyli o 0,23 proc. więcej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 12,88 zł. O godzinie 9.28 kurs akcji spadł do poziomu 12,9 zł, a następnie o 10.12 wzrósł do wartości 13,14 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 13,06 zł.

Liczba transakcji dla spółki Eurocash wyniosła 103, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 166 360 sztuk. Obroty wyniosły 2,17 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka przełamała tendencję spadkową trwającą od 2 sesji i odnotowała wzrost. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 1,87 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 2,03 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 27,24 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 21,56 proc.

W piątek Eurocash zachowywał się lepiej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,54 proc. do poziomu 88 614 punktów, a wartość spółki wzrosła aż o 1,4 proc.

Eurocash jest grupą zajmującą się hurtową oraz detaliczną dystrybucją żywności i innych produktów szybko zbywalnych (FMCG). Jej klientami są właściciele sklepów małoformatowych, których grupa wspiera w obszarze marketingu, technologii i edukacji. Działalność hurtowa prowadzona jest poprzez sieć hurtowni Cash&Carry oraz dystrybucję z dowozem do klienta, w tym z wykorzystaniem platformy e-commerce (eurocash.pl). Firma obsługuje blisko 80 tys. placówek detalicznych (w tym kilkanaście tysięcy sklepów w miękkiej franczyzie: abc, Groszek, Euro Sklep, Gama i Lewiatan). Działalność detaliczna grupy obejmuje sieć supermarketów Delikatesy Centrum (własnych i zrzeszonych w ramach twardej franczyzy) oraz sieć saloników prasowych Inmedio (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »