Notowania akcji spółki LPP z 18 listopada 2024 roku

W poniedziałek, 18 listopada LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 14220 zł, czyli o 0,77 proc. mniej niż na zamknięciu piątkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 14330,0 zł. To była minimalna wartość tej spółki w tym dniu. Poziom maksymalny - 14650 zł - spółka osiągnęła o godzinie 10.52 by na zamknięciu spaść do poziomu 14580 zł.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 102, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 2 425 sztuk. Obroty wyniosły 31 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost podobnie jak to miało miejsce w ostatni czwartek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 2,47 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 8,76 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 4,14 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 9,94 proc.

W poniedziałek LPP zachowywało się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,18 proc. do poziomu 79 187 punktów, a wartość spółki wzrosła o 1,74 proc. Spółki z branży odzieżowej do których należy także LPP pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 1,82 proc. do poziomu 11 010 punktów. Pomimo pozytywnego oddziaływania sektora odzieżowego na rynek indeks WIG spadł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »