Notowania akcji spółki LPP z 19 czerwca 2024 roku

W środę, 19 czerwca LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 17060 zł, czyli o 0,23 proc. mniej niż na zamknięciu wtorkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 17100,0 zł. To była minimalna wartość tej spółki w tym dniu. Poziom maksymalny - 17420 zł - spółka osiągnęła o godzinie 13.48 by na zamknięciu spaść do poziomu 17110 zł.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 104, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 2 566 sztuk. Obroty wyniosły 35,1 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost podobnie jak to miało miejsce w ostatni poniedziałek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki obniżyła się o 1,67 proc., w ciągu miesiąca spadła o 2,73 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 19,15 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 5,68 proc.

W środę LPP zachowywało się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 1,33 proc. do poziomu 86 386 punktów, a wartość spółki wzrosła tylko o 0,06 proc. Spółki odzieżowe do których należy także LPP pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 0,12 proc. do poziomu 10 713 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek z sektora odzieżowego na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »