Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 1 kwietnia 2025 roku
We wtorek, 1 kwietnia Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 82,3 zł, czyli o 0,73 proc. więcej niż na zamknięciu poniedziałkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 81,7 zł. O godzinie 9.33 kurs akcji wzrósł do poziomu 82,5 zł, a następnie, o 14.13, spadł do wartości 81,7 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 82 zł.
Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 60, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 12 314 sztuk. Obroty wyniosły 749 tys. zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.
Spółka przełamała tendencję spadkową trwającą od 3 sesji i odnotowała wzrost. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 5,81 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 11,56 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 33,76 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 4,73 proc.
We wtorek Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 1,62 proc. do poziomu 97 511 punktów, a wartość spółki wzrosła tylko o 0,37 proc. Spółki medialne do których należy także Wirtualna Polska pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 0,57 proc. do poziomu 7 093 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł.
Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).