Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 20 czerwca 2024 roku

W czwartek, 20 czerwca Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 108 zł, czyli takiego, na jakim zakończyła się poprzednia sesja. O godzinie 9.12 kurs akcji wzrósł do poziomu 108,8 zł, a następnie, spadł do wartości 107,2 na zamknięciu.

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 34, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 13 444 sztuk. Obroty wyniosły 1,43 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki. Większość transakcji była na otwarciu.

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek i powróciła do zachowania które występowało wcześniej. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 3,77 proc., w ciągu miesiąca zmniejszyła się o 16,12 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy obniżyła się o 3,60 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 11,84 proc.

Reklama

W czwartek Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,19 proc. do poziomu 86 550 punktów, a wartość spółki spadła o 0,74 proc. Spółki z branży medialnej do których należy także Wirtualna Polska pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 1,10 proc. do poziomu 8 168 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża medialna zachowywała się dużo lepiej niż Wirtualna Polska, gdyż wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 1,10 proc., a wartość spółki spadła o 0,74 proc.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »