Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 21 listopada 2024 roku
W czwartek, 21 listopada Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 75,8 zł, czyli takiego, na jakim zakończyła się poprzednia sesja. O godzinie 10.40 kurs akcji spadł do poziomu 75,2 zł, a następnie o 15.45 wzrósł do wartości 77,9 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 77 zł.
Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 26, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 2 066 sztuk. Wzrost był przy małym obrocie, więc inwestorzy powinni obserwować co będzie się działo na kolejnych sesjach. Obroty wyniosły 140 tys. złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 596 tys. zł.
Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost i powróciła do zachowania które występowało wcześniej. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zmniejszyła się o 2,53 proc., w ciągu miesiąca spadła o 8,00 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy obniżyła się o 36,05 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 36,68 proc.
W czwartek Wirtualna Polska zachowywała się podobnie jak rynek. Indeks WIG wzrósł o 1,44 proc. do poziomu 79 018 punktów, a wartość spółki wzrosła aż o 1,58 proc. Spółki z sektora medialnego do których należy także Wirtualna Polska pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 1,64 proc. do poziomu 6 559 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł.
Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).