Reklama

BYTOM (BTM): Prognoza wyników finansowych na lata 2010-2014 - raport 39

Raport bieżący nr 39/2010
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd Z.O. "Bytom" S.A. przekazuje do publicznej wiadomości prognozę skonsolidowanych wyników finansowych na lata 2010-2014:

Planowany poziom skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniesie w 2010 roku 70,0 mln zł., w 2011 roku 71,7 mln. zł., w 2012 roku 102,7 mln. zł., i w 2014 roku 131,2 mln. zł.

Planowany poziom skonsolidowanej straty netto wyniesie w 2010 roku 22,5 mln. zł. Planowany poziom skonsolidowanego zysku netto wyniesie w 2011 roku 0,5 mln. zł., w 2012 roku 3,6 mln. zł., w 2013 roku 7,9 mln. zł. i w 2014 roku 13,0 mln. zł.

Reklama

Prognozowane skonsolidowane wyniki finansowe poczynając od 2011 roku nie obejmują spółki zależnej Intermoda Fashion S.A. oraz spółki zależnej ZPJ Dolwis S.A. Zarząd ZO Bytom S.A. będzie dążył w najbliższym czasie do sprzedaży pakietu kontrolnego w spółce Intermoda Fashion S.A. oraz pakietu akcji w ZPJ Dolwis S.A.

Założenia strategiczne do prognozy:

W prognozie przyjęto założenia dotyczące nowej powierzchni handlowej sklepów otwieranych pod marką Bytom: do końca 2010 roku 0,5 tys. m2, w 2011 roku 2,3 tys. m2, w 2012 roku 1,6 tys. m2 a w 2013 roku 0,3 tys. m2. Strategia na lata 2011 - 2014 obejmuje również stworzenie nowej marki męskiej odzieży formalnej i uruchomienie 1,5 tys. m2 powierzchni handlowej sklepów.

Plan rozbudowy sieci detalicznej sklepów pod marką Bytom oraz stworzenia nowej marki formalnej mody męskiej a co za tym idzie prognoza wyników finansowych warunkowana jest pozyskaniem dodatkowego finansowania w wysokości 20 mln. zł. Zarząd Z.O. Bytom S.A. zamierza pozyskać środki przeznaczone na planowany rozwój z nowej emisji akcji, która będzie kierowana do inwestora branżowego.

Strategia zakłada zmianę modelu biznesowego z firmy produkcyjno - handlowej na firmę handlową. Część produkcyjna firmy zostanie wydzielona i przeniesiona do spółki zależnej.

Strategia zakłada koncentrację na sieci detalicznej działającej pod marką Bytom. Na kolekcję marki będzie się składał pełen asortyment formalnej mody męskiej.

Strategia obejmuje wprowadzenie w 2012 roku na rynek nowej marki, która będzie sprzedawana we własnej sieci monoshopów.

Strategia zakłada sprzedaż spółek zależnych ZPJ Dolwis S.A. oraz Intermoda Fashion S.A.

Inne założenia, jakich dokonano przygotowując prognozę:

1. Wzrost gospodarczy w latach 2010 - 2014 będzie dodatni

2. Średni kurs EUR wobec PLN będzie wynosił. 4,0 PLN

3. Poziom inflacji nie będzie wyższy niż 4,0%

4. Pozyskanie dodatkowego finansowania w wys. 20 mln. zł. przed 31 marca 2011 roku.

Zarząd będzie na bieżąco monitorował poziom osiąganej sprzedaży i poziom osiąganych zysków netto. W okresach kwartalnych Zarząd będzie dokonywał oceny możliwości realizacji prognozowanych wyników i publikował tą informację w raportach okresowych.
Michał Wójcik - Prezes Zarządu
Grzegorz Koterwa - Wiceprezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »