2 miliony książek kulinarnych od Lidla na święta

Lidl po raz trzeci wprowadza ofertę promocyjną, w ramach której klienci sieci będą mogli otrzymać książkę kulinarną. Tym razem jej tematem są ryby i owoce morza, a autorami - Karol Okrasa, szef kuchni, i Dorota Wellman, dziennikarka. W ubiegłych latach książki Lidla cieszyły się ogromną popularnością, dlatego nakład książki wyniesie aż 2 miliony egzemplarzy. Promocja zacznie się 23 listopada w sklepach Lidl w całej Polsce.

Jak pokazują dane Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, przeciętny Polak zjada zaledwie ok. 13 kilogramów ryb w ciągu roku. Chętnie sięgamy po nie w okresie świątecznym, jednak na co dzień ryby i owoce morza rzadko goszczą na polskich stołach. Zdaniem ekspertów, to zdecydowanie za mało.

- Ryby i owoce morza mogą wydawać się mało dostępnym i trudnym w obróbce oraz przygotowaniu produktem. Nic bardziej mylnego - ryby bowiem są nie tylko smaczne i zdrowe, lecz także można je szybko i z łatwością przyrządzić. Wystarczy tylko wiedzieć, jak je wybierać i w jaki sposób z nimi postępować oraz z czym je łączyć. Taką wiedzę przekazujemy klientom Lidla wspólnie z Dorotą Wellman w naszej nowej książce - mówi Karol Okrasa, szef kuchni i współautor książki "Ryby są super".

Reklama

Zdaniem kucharza, walka z mitami na temat ryb jest ważna, ponieważ są one bogatym źródłem kwasów tłuszczowych z rodziny omega-3, minerałów i witamin, które pozytywnie wpływają na zdrowie.

Rynek ryb oraz produktów rybnych ma duży potencjał. Dostrzegają go sieci handlowe, jak Lidl, który stale poszerza ofertę świeżych ryb, proponując ich różne gatunki w atrakcyjnych cenach pod własną marką "Świeża ryba w Lidlu". Teraz klienci znajdą w asortymencie stałym m.in.: łososia, dorsza bałtyckiego, pstrąga tęczowego i łososiowego oraz okonia morskiego.

- Współpracujemy z największymi polskimi dostawcami ryb świeżych, wędzonych, mrożonych oraz przetworów rybnych. Ofertę stałą często wzbogacamy dodatkowym asortymentem. Podczas tygodnia polskiego oferowaliśmy klientom ryby z Milicza: szczupaka, tołpygę, karpia, jesiotra i amura. Natomiast przed Bożym Narodzeniem w naszych sklepach pojawią się świeże płaty z karpia z najlepszych polskich gospodarstw rybackich - Milicza oraz Starzawy. Stawimy na wysoką jakość produktu oraz współpracę ze sprawdzonymi dostawcami - mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. Sieć współpracuje m.in. z takimi dostawcami, jak PPHU Atlantic Sebastian Grabowski, Sona Sp. z o.o., Abramczyk Sp. z o.o., czy też Fabryka MIESZKO Sp. z o.o.

Lidl, dzięki stałej współpracy z ekspertami kulinarnymi i obserwacji rynku, zna obawy konsumentów związane ze spożyciem ryb. Dlatego chcąc promować ryby na polskich stołach sieć zebrała porady i wskazówki oraz przepisy Karola Okrasy i Doroty Wellman w najnowszej książce "Ryby są super". "Nie bójmy się ryb, które w polskiej kuchni były dostępne od zawsze i często zajmowały honorowe miejsce na stole. Warto przywrócić im czołowe miejsce na polskich talerzach. Wierzę, że nasza publikacja w tym pomoże, ponieważ zawiera nie tylko przepisy na smaczne dania. To także profesjonalny przewodnik po świecie ryb, który pokazuje różne gatunki, sposoby ich przyrządzania i podawania" - zachęca Dorota Wellman, dziennikarka i współautorka książki "Ryby są super".

Jak zdobyć książkę "Ryby są super"?

Książka, w której na prawie trzystu stronach zgromadzono osiemdziesiąt wcześniej niepublikowanych na stronie kuchnialidla.pl przepisów na ryby i owoce morza, będzie dostępna w świątecznej promocji w sklepach Lidl w całej Polsce już od 23 listopada. Aby zdobyć jeden z dwóch milionów egzemplarzy, wystarczy zebrać sześć naklejek. Każda jest przyznawana klientowi za zakupy o wartości minimum 50 zł . Po zebraniu naklejek należy dopłacić w kasie sklepu 1 grosz i odebrać swoją książkę "Ryby są super" .

Dowiedz się więcej na temat: ksiazki | owoce morza | miliony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »