Biedronka wprowadza asystentów, którzy pomogą w zakupach. Pojawią się w tych sklepach

Biedronka stawia na współpracę z Lola Market. Dzięki kooperacji z należącą do Glovo marką, do sklepów Biedronki trafią specjalni asystenci, którzy wesprą klientów dyskontu w zakupach. Z możliwości można już korzystać, ale nie na terenie całego kraju. Wsparcie asystentów Lola Market jest dostępne najpierw dla 1,2 mln klientów Biedronki w 15 lokalizacjach. Co zrobić, by skorzystać z pomocy asystenta zakupowego Lola Market przy zakupach w Biedronce?

  • Biedronka weszła we współpracę z Lola Market, a klienci sieci już mogą korzystać z asystentów zakupowych.
  • Asystent odbierze od nas zlecenie, sam zrobi zakupy, a następnie dostarczy do rąk własnych i może to zrobić bez dodatkowych opłat.
  • Na razie oferta Lola Market jest zarezerwowana jednak dla części klientów Biedronki. Mowa o 1,2 mln osób. 

Biedronka już uruchomiła współpracę z Lola Market, z której mogą korzystać pierwsi klienci dyskontu. Dzięki kooperacji Biedronki i Lola Market w trakcie zakupów można skorzystać ze wsparcia asystenta zakupowego. Osoba oddelegowana nam do pomocy w trakcie zakupów wesprze nas najlepiej, jak potrafi w dobieraniu odpowiednich towarów, precyzując nasze oczekiwania swoimi pytaniami.

Reklama

Biedronka we współpracy z Lola Market. Sieciówka uruchamia usługę asystentów zakupowych

Nowe doświadczenie zakupowe w Biedronce zarezerwowane jest jednak tylko dla tych klientów, którzy zdecydowali się na zakupy w Biedronce za pośrednictwem internetu. Asystenci Lola Market mogą nam pomóc w zakupach pod warunkiem, że dokonamy ich w aplikacji - chociażby Glovo - lub pod specjalnym adresem na stronie Lola Market lolamarket.com/pl/pl.

Wsparcie asystenta zakupowego będzie polegało na tym, że ta sama osoba odbierze od nas listę zakupów, których potrzebujemy, dokona zakupów za nas w Biedronce, a potem dowiezie je nam do rąk własnych. W wypadku, gdy wskazany przez nas towar będzie niedostępny, asystent zwróci się do nas telefonicznie lub przez aplikację z pytaniami i propozycjami zamienników wskazanego produktu.

3500 produktów do wyboru. Ale jest wytrych, by skorzystać z rozszerzonej oferty w Biedronce

Jednak to po stronie klienta będzie leżała finalna decyzja, a asystent nie będzie wykraczał poza wskazane mu polecenia. Ciekawostką ma być fakt, że w wypadku braku danego towaru asystent zakupowy może zaproponować nawet taki zamiennik, który nie jest dostępny w ofercie na platformie Lola Market, ale jest dostępny w sklepie. Pod tym względem klientom pozostawiona jest spora elastyczność.

W sumie klienci sieciówki, którzy skorzystają z oferty Lola Market, będą mogli wybrać spośród 3500 produktów Biedronki. Liczba towarów wybieranych za pośrednictwem Lola Market będzie więc podobna do tej oferowanej w Glovo lub sklepie internetowym Biedronki.

- Lola Market działała przez długi czas w Hiszpanii, na polski rynek wchodzi w czerwcu od razu z tak renomowanym partnerem jak Biedronka - komentuje cytowany przez portal dlahandlu.pl Dominik Prus-Wiśniowski, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka

Ile kosztuje obsługa asystenta Lola Market w Biedronce? Ile trzeba czekać na dostawę?

Zakupy świadczone przez asystentów Lola Market mogą być zwolnione z opłaty za dostawę. Do tego wymagane jednak jest przekroczenie odpowiedniej kwoty zamówionych towarów. I tak zgodnie z cennikiem dostarczenie zakupów z Biedronki przez asystenta Lola Market:

  • jest darmowe w przypadku zakupów powyżej 250 zł wartości koszyka,
  • kosztuje 14,99 zł za dostawę towarów w przedziale 150 - 250 zł wartości koszyka.

Minimalna wartość zakupów, jaką można zlecić asystentowi Lola Market w Biedronce, to 150 zł. Co warto podkreślić, najkrótszy czas dostawy towaru z Biedronki to przynajmniej godzina.

Asystent Lola Market już czeka. Usługę uruchomiono już dla 1,2 mln klientów

Jak na razie jednak nie wszyscy klienci Biedronki mogą korzystać z usług asystentów Lola Market. Ich pomoc jest oferowana na razie wyłącznie w wypadku 15 sklepów Biedronki zlokalizowanych w Warszawie. Obszar świadczenia usługi obejmuje 1,2 mln klientów sieci Biedronka.

Przemysław Terlecki 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Biedronka | zakupy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »