Clix Software podsumowuje 1 rok działalności

Clix Software Sp. z o.o. , polski dostawca systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw, producent znanego systemu OKAY CRM, podsumował pierwszy rok swojej działalności. W okresie tym sprzedał 710 licencji oprogramowania OKAY CRM i pozyskał 148 klientów.

Clix Software Sp. z o.o. , polski dostawca systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw, producent znanego systemu OKAY CRM, podsumował pierwszy rok swojej działalności. W okresie tym sprzedał 710 licencji oprogramowania OKAY CRM i pozyskał 148 klientów.

Clix Software Sp. z o.o. , polski dostawca systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw, producent znanego systemu OKAY CRM, podsumował pierwszy rok swojej działalności. W okresie tym sprzedał 710 licencji oprogramowania OKAY CRM i pozyskał 148 klientów.



W niespełna rok Clix Software stał się jednym z największych dostawców 'pudełkowych CRMów' w Polsce, wprowadził dwie nowe, znacznie bogatsze funkcjonalnie wersje - OKAY CRM 1.2 oraz OKAY CRM 1.3, oraz pozyskał 16 Autoryzowanych Partnerów i kilkunastu dealerów. Do sprzedaży wprowadzono również angielską wersję systemu oraz zakończono prace nad wersją węgierską.

Reklama



Najwięcej klientów Clix Software stanowią firmy z sektora: teleinformatycznego, doradztwa i szkoleń, doradztwa prawnego (kancelarie prawne), agencji reklamowych, produkcji maszyn, w większości z siedzibą w województwie mazowieckim.



'Konsekwentnie realizujemy swoją strategię zwiększania udziału w rynku. Inni rynkowi liderzy potrzebowali 2 - 3 lat, aby osiągnąć podobny wynik a dla zdecydowanej większości jest to jedynie marzenie.and#8217;' - powiedział Maciej Stanusch, Prezes Zarządu Clix Software.



http://www.okaycrm.com


e-biznes.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »