Co dalej z Daewoo-FSO?

W maju pojawiło się na polskich drogach prawie 27 000 nowych aut. To o 1/5 mniej niż w porównywalnym miesiącu zeszłego roku. Od stycznia najwięcej samochodów sprzedał w Polsce Fiat. Na drugim miejscu znalazła się Śkoda, na trzecim Renault. Na miejscu 6 - koreańskie Daewoo. Firma zanotowała spadek sprzedaży o 60 procent. Dziś powinniśmy się dowiedzieć co dalej z fabryką Daewoo-FSO.

W maju pojawiło się na polskich drogach prawie 27 000 nowych aut. To o
1/5 mniej niż w porównywalnym miesiącu zeszłego roku. Od stycznia najwięcej
samochodów sprzedał w Polsce Fiat. Na drugim miejscu znalazła się Śkoda,
na trzecim Renault. Na miejscu 6 - koreańskie Daewoo. Firma zanotowała
spadek sprzedaży o 60 procent. Dziś powinniśmy się dowiedzieć co dalej
z fabryką Daewoo-FSO.

Kto zechce zainwestować w New Small Company, nową

małą spółkę, która powstanie na bazie majątku produkcyjnego Daewoo-FSO

na Żeraniu? NSC ma uratować firmę przed upadłością, która od dłuższego

czasu wisi nad zadłużoną po uszy żerańską spółką. Firma jest winna bankom

grubo ponad miliard złotych. Przeszło 3 mld zł ma oddać koncernowi Daewoo

Motor.

Pętlę na szyi mają także właściciele samochodów produkowanych przez Daewoo.

Matizy, Lanosy czy Nubiry coraz trudniej sprzedać. Wojciech Drzewiecki

z firmy SAMAR, monitorującej polski rynek samochodowy, nie jest tym zaskoczony:

Reklama

Dziś ludzie obawiają się, że w momencie ogłoszenia upadłości Daewoo

- jeśliby nastąpiła - ten rynek załamie się i nie będzie części

oraz serwisu. Tak naprawdę czarna dziura nie powstanie. Już dziś wielu

prywatnych importerów sprowadza części do samochodów i te części są dostępne

na rynku. Wydaje się, że nie ma się co obawiać - powiedział RMF Drzewiecki.

RMF FM
Dowiedz się więcej na temat: FSO | co dalej | Daewoo | firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »