Reklama

Disney+ na ośmiu kolejnych rynkach. Kiedy w Polsce?

Usługa streamingowa Disney+ została 15 września br. uruchomiona w Belgii, Danii, Finlandii, Islandii, Luksemburgu, Norwegii, Szwecji i Portugalii. Nadal nie jest dostępna na polskim rynku, mimo iż w pierwszej wersji komunikatu prasowego Disneya z 6 marca br. obok wyżej wymienionych krajów widniała również Polska. Słowo "Poland" zostało jednak szybko usunięte z komunikatu.

Dostęp do Disney+ kosztuje 6,99 euro miesięcznie lub 69,99 euro rocznie w Belgii, Finlandii, Islandii, Luksemburgu i Portugalii; 59 koron miesięcznie / 589 koron rocznie w Danii; 69 koron / 689 koron w Norwegii; oraz 69 koron / 689 koron w Szwecji.

Terytoria obsługiwane aktualnie przez Disney+ to: Australia, Austria, Belgia, Francja, Hiszpania, Holandia, Indie, Indonezja, Irlandia, Islandia, Japonia, Kanada, Monako, Niemcy, Nowa Zelandia, Portoryko, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Wielka Brytania, Włochy, Wyspa Man i Wyspy Normandzkie.

Reklama

- Przekroczyliśmy liczbę 60,5 mln subskrybentów na całym świecie, a dziś kontynuujemy naszą międzynarodową ekspansję, uruchamiając Disney+ w ośmiu krajach. Jako główna siła w globalnej przestrzeni direct-to-consumer zapewniamy jeszcze większej liczbie osób wysokiej jakości, optymistyczny sposób opowiadania historii, którego oczekuje się od naszych marek - powiedziała Rebecca Campbell, przewodnicząca Walt Disney Direct-to-Consumer and International.

Kiedy Disney+ w Polsce?

Według informacji sprzed kilku miesięcy, Disney+ planuje wejście na polski rynek dopiero w 2021 roku.

Anita Kaźmierska | źródło: Veriety/satkurier.pl

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Dowiedz się więcej na temat: Disney+ | VOD

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »