Do Żabki nie tylko po jedzenie i odbiór paczki. Od teraz sieć oferuje także kolekcję ubrań

Odbiór paczek, płatność rachunków i strefa gorących posiłków - to już znamy ze sklepów Żabka, jednak ta sieć idzie o kolejny krok dalej i rusza z własną kolekcją ubrań. Mają to być produkty znanej marki.

Od dawna w sklepach sieci Żabka zrobić można nie tylko zakupy. Do dodatkowego katalogu usług tej sieci teraz wpisana ma zostać także kolekcja ubrań w ramach marki własnej. W tym celu podejmuje współprace ze znaną marką odzieżową. 

Kolekcja ubrań w Żabce

Podobnie jak wcześniej Biedronka i Lidl, teraz Żabka tworzy własną kolekcję ubrań. Kolekcja powstanie we współpracy ze streetwearową marką odzieżową Prosto. To część kampanii "Weź to na gorąco!" i promocja oferty PROSTO z PIECA.

"Światy street foodu i streetwearu niespodziewanie zderzyły się w kampanii 'Weź to na gorąco!', promującej ofertę PROSTO z PIECA. Niecodzienna kooperacja marek Żabka i Prosto doprowadziła do stworzenia nowych oryginalnych wzorów ubrań, inspirowanych systemem znaków tworzących przestrzeń miejską", czytamy na stronie sieci Żabka.

Reklama

Żabka, według jej właścicieli, stanowi część miejskiej infrastruktury, co ma wpisywać się w kulturę uliczną marki Prosto. 

Ubrania z polskich szwalni

To niestandardowe połączenie dwóch różnych światów, a w ramach nowej oferty w Żabce dostępne będą trzy produkty:

  • klasyczna bluza w stylu oversize
  • biały T-shirt
  • czarna czapka z daszkiem 

Wszystkie ubrania z nowej kolekcji Żabki i Prosto zostały wyprodukowane w Polsce, a sieć współpracuje w tym celu z lokalnymi szwalniami i dostawcami. Nową ofertę Żabka kieruje przede wszystkim do "młodej klienteli".

Kolekcja była inspirowana projektem City Transportation Guide, a więc systemem znaków drogowych, które organizują miejski ruch. To także piktogramy, które na co dzień można spotkać w przestrzeni miejskiej.

Kolekcja w ramach nowej kampanii

Oferta gastronomiczna to w Żabce nic nowego. Już od dłuższego czasu ta sieć oferuje możliwość zakupu hot-dogów, panini, sałatek, dań obiadowych czy kawy. Tylko w ubiegłym roku Żabka sprzedała 80 mln sztuk hot-dogów i 14 mln panini. 

Od kilku tygodni oferta poszerzona jest jednak o menu PROSTO z PIECA, w ramach którego zakupić można m.in. zapiekanki, frytki, nuggetsy i inne fast-foodowe potrawy na ciepło. W sklepach sieci Żabka te przekąski podgrzewane są przy pomocy pieców konwekcyjno-mikrofalowych, dzięki czemu ich przyrządzenie nie wymaga dodatkowych ilości tłuszczu, a podgrzanie produktów trwa zaledwie kilka minut. 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Żabka | kolekcja | oferta
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »