Reklama

Domo liderem wzrostu wśród kanałów lifestylowych

We wrześniu br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych była kobieca stacja TLC, która odnotowała wzrost udziału w rynku o 194 pkt proc.

Według danych Nielsen Audience Measurement, średni miesięczny udział stacji TLC w grupie osób w wieku 4+ we wrześniu br. wyniósł 0,488 proc. i był o 194 pkt proc. wyższy niż we wrześniu 2010 r.

Na drugim miejscu znalazł się kanał TVN Turbo, którego średni miesięczny udział w grupie osób w wieku 4+ we wrześniu br. wyniósł 0,415 proc. i był o 15,6 pkt proc. wyższy niż we wrześniu 2010 r.

Na trzecim miejscu uplasowała się stacja TVN Style, która uzyskała 0,377 proc. udziału w rynku (0,3 pkt proc. więcej niż w analogicznym okresie 2010 r.).

Reklama

Kolejne lokaty (w grupie wszyscy 4+) zajęły w sierpniu:

4. Polsat Play - 0,283 proc. udziału w rynku (+43,7 pkt proc.).

5. Polsat Cafe - 0,274 proc. udziału (+57,5 pkt proc.).

6. ITV - 0,090 proc. udziału w rynku (-1,1 pkt proc.).

7. kuchnia.tv - 0,083 proc. udziału w rynku (+66 pkt proc.).

8. BBC Lifestyle - 0,081 proc. udziału w rynku (+189,3 pkt proc.).

9. Club TV - 0,067 proc. udziału (-23,9 pkt proc.).

10. Domo - 0,060 proc. udziału (+500 pkt proc.).

11. Wedding TV - 0,020 proc. (+81,8 pkt proc.).

12. Fashion - 0,010 proc. udziału w rynku (+66,7 pkt proc.).

Dane: Nielsen Audience Measurement, udostępnione dzięki uprzejmości firmy At Media

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »