Domo liderem wzrostu wśród kanałów lifestylowych
We wrześniu br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych była kobieca stacja TLC, która odnotowała wzrost udziału w rynku o 194 pkt proc.
Według danych Nielsen Audience Measurement, średni miesięczny udział stacji TLC w grupie osób w wieku 4+ we wrześniu br. wyniósł 0,488 proc. i był o 194 pkt proc. wyższy niż we wrześniu 2010 r.
Na drugim miejscu znalazł się kanał TVN Turbo, którego średni miesięczny udział w grupie osób w wieku 4+ we wrześniu br. wyniósł 0,415 proc. i był o 15,6 pkt proc. wyższy niż we wrześniu 2010 r.
Na trzecim miejscu uplasowała się stacja TVN Style, która uzyskała 0,377 proc. udziału w rynku (0,3 pkt proc. więcej niż w analogicznym okresie 2010 r.).
Kolejne lokaty (w grupie wszyscy 4+) zajęły w sierpniu:
4. Polsat Play - 0,283 proc. udziału w rynku (+43,7 pkt proc.).
5. Polsat Cafe - 0,274 proc. udziału (+57,5 pkt proc.).
6. ITV - 0,090 proc. udziału w rynku (-1,1 pkt proc.).
7. kuchnia.tv - 0,083 proc. udziału w rynku (+66 pkt proc.).
8. BBC Lifestyle - 0,081 proc. udziału w rynku (+189,3 pkt proc.).
9. Club TV - 0,067 proc. udziału (-23,9 pkt proc.).
10. Domo - 0,060 proc. udziału (+500 pkt proc.).
11. Wedding TV - 0,020 proc. (+81,8 pkt proc.).
12. Fashion - 0,010 proc. udziału w rynku (+66,7 pkt proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement, udostępnione dzięki uprzejmości firmy At Media