Reklama

"Firmowe Ewolucje" wracają do telewizji

Już dzisiaj, 6 września (wtorek), o 22:50 w TVP1 startuje druga odsłona telewizyjnego show "Firmowe Ewolucje". Pierwszą edycję obejrzało ok. 7 mln widzów, a producenci obiecują, że tym razem również nie zabraknie emocji, a problemy i wyzwania z którymi zderzają się przedsiębiorcy każdego dnia zaskoczą nie tylko ekspertów i prowadzących, ale również samych telewidzów.

Jeśli myślisz o rozpoczęciu własnej działalności gospodarczej, prowadzisz firmę, ale nie wiesz jak zwiększyć obroty, zbudować nową strategię, wejść w kolejne rynkowe nisze lub po prostu jesteś ciekaw jak wygląda codzienność małego przedsiębiorcy w Polsce, to program "Firmowe Ewolucje" jest odpowiedzią na każde z tych potrzeb.

Reklama

Kolejne odcinki będą pojawiać się w pierwszym programie TVP w każdy wtorkowy wieczór. Producent przewidział ich dziesięć, a każdy z nich to inna historia polskiego przedsiębiorcy reprezentującego branże, które często wychodzą poza stereotypowe myślenie o biznesie.

Uczestnicy udowadniają, że zaangażowanie i pracowitość potrafi zdziałać cuda, ale nawet pomimo tego czasami bez pomocy z zewnątrz trudno osiągnąć sukces.

Czasami brakuje chłodnego spojrzenia na sytuację, innym razem stwierdzenia, że wszystko działa źle, a trzymanie się uparcie formuły, która się nie sprawdza, jest błędem. Mentorzy, którzy w danej branży działają z sukcesem od lat mają pomóc uczestnikom w poszukiwaniu słabych punktów w ich działalności. Ich celem jest nie tylko zidentyfikowanie problemów, ale także - wspólnie z bohaterami odcinka - znalezienie rozwiązań i zaproponowanie reform.

Mały biznes i jego problemy

Pierwsza edycja show ściągnęła przed odbiorniki przeszło 7 mln widzów, i to pomimo późnej pory. Polacy z zainteresowaniem śledzili losy kolejnych bohaterów, których firma znalazła się w biznesowym impasie bądź stagnacji. Będąc na zakręcie lub w sytuacji bez wyjścia bohaterowie nie załamywali rąk, ale szukali wyjścia. Eksperci z programu "Firmowe Ewolucje" szukali rozwiązań, które pchnęłyby mały biznes lokalny na szerokie wody.

A - co ciekawe - branże, które reprezentowali bohaterowie programu nie należały do tych z zakresu "nudnych" czy "standardowych". Dowodem na to są przedsiębiorcy z pierwszej edycji programu. Widzowie mogli śledzić rozwój i wyzwania stojące przed m.in. gospodarstwem agroturystycznym, klubem fitness, centrum odnowy i relaksu, tradycyjną piekarnią czy producentem serów.

Biznes nie musi być nudny...

...a zamiast tego, może być nie tylko sposobem na życie, ale także drogą do spełnienia marzeń i rozwijania własnych pasji. Dzisiejszy świat na to pozwala, co nie znaczy, że będzie łatwo i obejdzie się bez chwil zwątpienia.

Formuła programu jest prosta: przedsiębiorcy opisują swój biznes, wraz z ekspertami definiują swoje problemy i bariery, które uniemożliwiają im dalszy rozwój. Drugi krok to rekomendacje i zalecenia, które trzeba wprowadzić, by biznes nabrał wiatru w żagle. Wszystko to zaś jest prowadzone w stylistyce telewizyjnego show, w którym nie brakuje emocji.

Na zwycięzcę, który w sposób najbardziej efektywny i kompleksowy zastosuje się do sugestii i wprowadzi zmiany czeka 100 tys. złotych.

Nowe branże i kolejne wyzwania

Druga edycja telewizyjnego show "Firmowe Ewolucje" składa się z dziesięciu odcinków, które będą emitowane od 6 września br. w każdy wtorkowy wieczór na antenie TVP1.

Bohaterami kolejnych odcinków będą przedsiębiorcy zajmujący się produkcją rolną, drukiem 3D, produkcją lodów naturalnych, usługami szkoleniowymi dla biznesu, edukacją przedszkolną, produkcją odzieży szytej na miarę, produkcją lamp architektonicznych oraz wytwórstwem przyborów laboratoryjnych, itd.

Widzowie zobaczą, jak firmy funkcjonują "od środka" - ich problemy, potrzeby, ale także wartości i strategie rozwoju. Razem z uczestnikami będą uczyć się przedsiębiorczości i prowadzenia biznesu. "Firmowe Ewolucje" to nie tylko show, ale przede wszystkim merytoryczny program, który ma - w myśl starych zasad - bawić i uczyć.

Dlatego też program pokazuje również codzienne życie zawodowe bohaterów oraz relacje między pracownikami. Widzowie będą mieli okazję zobaczyć, przed jakimi zadaniami stają każdego dnia właściciele firm, ale też w jaki sposób wyjść z trudnych sytuacji, które spowalniają rozwój przedsiębiorstwa.

Jeśli zatem prowadzisz własną działalność, masz pomysł na biznes ale brakuje ci doświadczenia bądź nigdy nie prowadziłeś firmy, to "Firmowe Ewolucje" są kierowane właśnie do ciebie. Nie jest problemem dzisiaj, by wejść na rynek. Trudność zawiera się w tym, by się na nim utrzymać i nie zaprzepaścić szansy na sukces. Czasami bez pomocy się nie uda, o czym przekonują się przedsiębiorcy, którzy wzięli udział w programie.

Dowiedz się więcej na temat: Każdego dnia

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »