Tego pod żadnym pozorem nie rób w pracy. Odstraszysz od siebie ludzi

Przypisywanie sobie zasług innych to jedna z najgorszych cech pracownika - uważa amerykańska ekspertka Heidi K. Gardner
Przypisywanie sobie zasług innych to jedna z najgorszych cech pracownika - uważa amerykańska ekspertka Heidi K. Gardner123RF/PICSEL

W skrócie

  • Przypisywanie sobie cudzych pomysłów jest uważane za największego niszczyciela zaufania w pracy (według Heidi K. Gardner z Harvard Law School).
  • Brak uznania dla wkładu innych prowadzi do pogorszenia relacji zespołowych i obniża wiarygodność pracownika.
  • Kluczem do sukcesu zawodowego jest uczciwość i umiejętność mądrej, transparentnej współpracy.
  • Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej serwisu

Zobacz również:

Możesz nawet nie zauważać, że przypisujesz sobie zasługi innych

Zobacz również:

    Amerykańska ekspertka przywołuje słowa miliardera Warrena Buffetta

    Gardner: Najważniejsza jest mądra współpraca

    "Wydarzenia": Kusił wielkimi zyskami. Oszust w rękach policjiPolsat News
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?