"Gazeta Wyborcza": Wojna tytanów handlu

Sieci handlowe w Polsce walczą ze sobą na wyniszczenie - informuje "Gazeta Wyborcza". Kto w ciągu kilku lat nie zdobędzie dobrej pozycji ten nie przetrwa - uważa Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.

Sieci handlowe w Polsce walczą ze sobą na wyniszczenie - informuje "Gazeta Wyborcza". Kto w ciągu kilku lat nie zdobędzie dobrej pozycji ten nie przetrwa - uważa Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.

W tym roku Tesco wyda na inwestycje miliard złotych, Auchan - ok. pół miliarda. Spółka Jeronimo Martins Dystrybucja (sieć Biedronka), zapowiada aż 1,5 mld zł. Do końca tego roku ma być blisko 2 tys. Biedronek, do 2015 r. - aż 3 tys.

Zdaniem rozmówców gazety rynek pomieści z górą pięć sieci (dwie dyskontowe). Przewidują, że dwóch dużych graczy sprzeda w ciągu dwóch lat swoje spółki w Polsce.

Więcej w "Gazecie Wyborczej".

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »