Gwiazdy w bankowym okienku

Banki stają się coraz bardziej ekspansywne na rynku reklamowym. Będą nowe reklamy z udziałem Johna Cleese'a. W spotach znów pojawi się Leo Beenhakker, nie zabraknie nowych znanych twarzy. Jak podaje Expert Monitor, bez uwzględniania rabatów wydały na promocję w I półroczu ponad 450 mln zł, czyli o 40 proc. więcej niż przed rokiem.

W całym 2008 r. banki mogą wydać na reklamę ponad miliard złotych. Ubiegłoroczny rekord wyniósł 721 mln. - Nie da się obecnie prowadzić uniwersalnego banku bez reklamy - mówi Artur Wiza, członek zarządu Getin Holding, do którego należy Getin Bank. - Dołożenie do dobrego produktu i szerokiej sieci dystrybucji kampanii promocyjnej gwarantuje powodzenie - dodaje.

Dlatego do produktów finansowych przekonują nas m.in.: Krystyna Janda, Tomasz Kot, Maciej Żurawski i Rafał Mroczek (w reklamach Euro Banku), Jerzy Stuhr i Maciej Stuhr (Raiffeisen), Leo Beenhakker i John Cleese (BZ WBK), Marek Kondrat (ING BSK), Janusz Weiss (BPH).

Reklama

Więcej w "Dzienniku"

INTERIA.PL/Dziennik
Dowiedz się więcej na temat: bank | reklamy | 'Gwiazdy'
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »