Innowacyjna strona kryzysu

Przybywa małych firm, które ratują się przed kryzysem, zwiększając nakłady na nowoczesne rozwiązania - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Przybywa małych firm, które ratują się przed kryzysem, zwiększając nakłady na nowoczesne rozwiązania - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Przedsiębiorstwa zaczynają produkcję na przykład energooszczędnych kuchni, sztucznej skóry lub termoaktywnej bielizny. Wprowadzają też nowe metody zarządzania. Według dziennika, duże firmy na opracowanie nowych produktów, technologii i nowoczesnych urządzeń wydają co roku po 20 - 50 milionów złotych, czyli 4 - 10 procent wartości sprzedaży.

Ostatnio do grona innowatorów dołączyły także licznie małe i średnie przedsiębiorstwa, które aby zwiększyć konkurencyjność, decydują się przeznaczyć pieniądze na nowoczesne rozwiązania. Wiele z nich korzysta z dotacji unijnych, które można dostać na przykład w ramach Programu Operacyjnego Nowoczesna Gospodarka. "Dziennik Gazeta Prawna" pisze, że przedsiębiorcy zaczynają dostrzegać, iż warto inwestować także w innowacje, dotyczące organizacji pracy oraz marketingu i reklamy. Przykładem jest uruchomienie sprzedaży przez internet i znalezienie nowego sposobu dotarcia do klientów.

Reklama
IAR/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »