Intensywna końcówka roku w sieci Aldi. Ruszy 14 nowych sklepów dyskontowych
Dyskontowa sieć Aldi do końca grudnia uruchomi 14 nowych sklepów w Gdańsku, Gdyni, Gorlicach, Jeleniej Górze, Kielcach, Krakowie, Nisku, Suchym Lesie, Toruniu, Warszawie, Wołominie i Wrocławiu - informują wiadomoscihandlowe.pl.
Przypomnijmy, że sieć w połowie roku zadeklarowała potrojenie liczby otwieranych sklepów w perspektywie najbliższych lat. Od tego momentu Aldi pojawiło się w 11 nowych lokalizacjach.
Jak informowaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl, aktualnie sieć przymierza się do otwarcia swojego 150. sklepu na polskim rynku. Z naszych informacji wynika, że "jubileuszową" placówką będzie sklep w Nisku przy ul. Sandomierskiej 16B. Dotychczas Aldi obecne było głównie w miastach południowej, centralnej i zachodniej Polski. Jednak od początku 2020 r. sieć prowadzi swoją ekspansję prowadzi praktycznie na terenie całej Polski, w czym pomogły nowe, regionalne biura w ośmiu miastach naszego kraju.
Od początku 2019 roku sieć Aldi zwiększyła także wydatki na reklamę, rozpoczynając regularną i konsekwentnie budowaną kampanię marketingową w dużej mierze opartą o produkty marek własnych. Dyskont nieustannie powiększa też udział lokalnych produktów w asortymencie. Prawie połowa marek własnych Aldiego produkowana jest w Polsce.
- Polska to ważny i wymagający rejon w rozwoju sieci - komentuje Tomasz Gawlik, dyrektor Obszaru Nieruchomości i Ekspansji sieci Aldi w Polsce. - Przykładamy olbrzymią wagę, by przy zachowaniu wypracowanych najwyższych światowych standardów odpowiedzieć na lokalne potrzeby rynku zarówno w obszarze asortymentu, jakości obsługi, jak i lokalizacji naszych sklepów - dodaje.
We wszystkich 14 nowo otwieranych sklepach klienci będą mieli okazję skorzystać z promocji na produkty marek własnych Aldiego. Dodatkowo ponad 200 produktów spożywczych zostanie objętych rabatami sięgającymi 60 proc.
Najnowsze placówki Aldiego przygotowane zostały w oparciu o nowoczesny koncept Aniko, który zadebiutował na polskim rynku kilka lat temu. Sklepy wyposażono w krajalnicę do chleba i małe wózki zakupowe dla najmłodszych, a także w pokoje dla matki z dzieckiem oraz toaletę. Pod każdym sklepem działać będzie parking.
Nowe sklepy otwarte będą od poniedziałku do soboty w godzinach od 6 do 22, a w niedziele handlowe od 9 do 18. Sieć zatrudniła kilkunastu pracowników w każdej z nowych lokalizacji. Łączna powierzchnia wszystkich 14 nowych sklepów to niemal 20 tysięcy m kw.
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze