INTERIA.PL prowadzi polską kampanię Parlamentu Europejskiego

INTERIA.PL wygrała przetarg na obsługę kampanii promującej w Polsce Parlament Europejski i jego portal internetowy. Zleceniodawcą jest Biuro Informacyjne Parlamentu Europejskiego w Polsce.

W ramach projektu INTERIA.PL przygotowała specjalny serwis poświęcony tej jedynej instytucji Unii Europejskiej wyłanianej w bezpośrednich wyborach powszechnych oraz poprowadzi kompleksową kampanię reklamową w portalu.

- Celem kampanii jest dotarcie do milionów polskich internautów, którzy być może nie zetknęli się jeszcze ze stronami internetowymi Parlamentu Europejskiego. Mamy nadzieję, że nasza kampania przekona ich, że warto interesować się działalnością Parlamentu, który na równi z rządami 27 państw członkowskich współtworzy budżet i ponad połowę przepisów wchodzących w życie w całej Unii, a przez to ma istotny wpływ na codzienne życie jej 492 mln obywateli - wyjaśnia Jacek Safuta, Dyrektor Biura Informacyjnego Parlamentu Europejskiego w Polsce.

Reklama

Stworzony przez INTERIA.PL serwis www.parlamenteuropejski.interia.pl ma stanowić kompendium wiedzy o Parlamencie Europejskim i polskim Biurze Informacyjnym PE.

Internauci odnajdą w nim informacje o historii, strukturze, zasadach funkcjonowania oraz wszelkich wydarzeniach związanych z tą instytucją oraz samą Unią Europejską. Użytkownicy serwisu dowiedzą się więcej o zasadzie reprezentacji w UE i polskich eurodeputowanych.

W ramach serwisu stworzona została także galeria, prezentująca zdjęcia z zasobów PE, a także przewidziano w nim konkurs dla internautów, w którym można wygrać bilety do Brukseli - siedziby parlamentu.

Wszystko to ma zachęcić internautów do regularnego korzystania w przyszłości z bogatych zasobów portalu internetowego Parlamentu Europejskiego www.europarl.europa.eu.

- Cieszymy się, że możemy wziąć udział w pierwszym tego typu projekcie w Polsce i przyczynić się do wzrostu świadomości polskiego społeczeństwa o Unii Europejskiej i jej instytucjach. - mówi Grzegorz Błażewicz, Prezes zarządu INTERIA.PL.

- Zamieszczone w serwisie teksty przygotowane są przez polską redakcję serwisu prasowego Parlamentu Europejskiego i przez naszych redaktorów na podstawie materiałów otrzymanych z Biura Informacyjnego PE. Staramy się, aby były one przygotowane w ciekawej i zrozumiałej dla wszystkich formie, bez niepotrzebnego żargonu prawniczego. - dodaje.

Kampania promocyjna PE w ramach portalu potrwa od 1 lutego do końca miesiąca.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Parlament Europejski | serwis | informacje
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »