Jak mierzyć efektywność działań z wykorzystaniem analityki reklamowej?
Pomiar skuteczności działań marketingowych w osobnych kanałach, bez próby poszukiwania interakcji między nimi, zdecydowanie przekłamuje obraz finalnej skuteczności marketingu. Wszechobecny dostęp do mediów, powoduje że tzw. przeciętny konsument obejrzawszy reklamę w telewizji, zaczyna szukać dalszych informacji w Internecie. Jak zatem mierzyć zwrot z zainwestowanych w reklamę pieniędzy?
To za sprawą zaawansowanej analityki marketingowcy mogą podejmować precyzyjne decyzje dotyczące alokacji budżetu i modyfikowania go w czasie rzeczywistym. Analityka reklamowa 2.0 staje się rzeczywistością - firma Gartner szacuje, że w ciągu pięciu lat budżety technologiczne działów marketingu będą większe niż budżety dyrektorów do spraw technologii.
Aby dowiedzieć się więcej na temat innowacji w analityce marketingowej zapraszamy do udziału w warsztatach:
Jak mierzyć efektywność działań z wykorzystaniem analityki reklamowej 2.05, -6 listopada 2013, hotel Bristol, Warszawa
W programie m.in.:
" Marketing Intelligence, czyli analityka w zwiększaniu efektywności kampanii
" Wykorzystanie Big Data w marketingu i optymalizacji ROI
" Analityka w każdym kanale - od czego zacząć i jak mierzyć efektywność działań
" Multiscreening - który ekran preferują Twoi klienci
" Nowoczesna ścieżka konsumencka w świecie wielu kanałów
Wśród prelegentów praktycy, przedstawiciele firm: Microsoft, Samsung, Eniro, Interia, PwC, Conversion, Starcom Mediavest Group, Performics i inni.
Serdecznie zapraszamy!
Szczegóły na stronie: www.trioconferences.pl lub pod nr telefonu 22 452 5112
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze