Jak mierzyć efektywność działań z wykorzystaniem analityki reklamowej?

Pomiar skuteczności działań marketingowych w osobnych kanałach, bez próby poszukiwania interakcji między nimi, zdecydowanie przekłamuje obraz finalnej skuteczności marketingu. Wszechobecny dostęp do mediów, powoduje że tzw. przeciętny konsument obejrzawszy reklamę w telewizji, zaczyna szukać dalszych informacji w Internecie. Jak zatem mierzyć zwrot z zainwestowanych w reklamę pieniędzy?

Pomiar skuteczności działań marketingowych w osobnych kanałach, bez próby poszukiwania interakcji między nimi, zdecydowanie przekłamuje obraz finalnej skuteczności marketingu. Wszechobecny dostęp do mediów, powoduje że  tzw. przeciętny konsument obejrzawszy reklamę w telewizji, zaczyna szukać dalszych informacji w Internecie. Jak zatem mierzyć zwrot z zainwestowanych w reklamę pieniędzy?

To za sprawą zaawansowanej analityki marketingowcy mogą podejmować precyzyjne decyzje dotyczące alokacji budżetu i modyfikowania go w czasie rzeczywistym. Analityka reklamowa 2.0 staje się rzeczywistością - firma Gartner szacuje, że w ciągu pięciu lat budżety technologiczne działów marketingu będą większe niż budżety dyrektorów do spraw technologii.

Aby dowiedzieć się więcej na temat innowacji w analityce marketingowej zapraszamy do udziału w warsztatach:

Multichannel marketing ROI

Jak mierzyć efektywność działań z wykorzystaniem analityki reklamowej 2.05, -6 listopada 2013, hotel Bristol, Warszawa

Reklama

W programie m.in.:

" Marketing Intelligence, czyli analityka w zwiększaniu efektywności kampanii

" Wykorzystanie Big Data w marketingu i optymalizacji ROI

" Analityka w każdym kanale - od czego zacząć i jak mierzyć efektywność działań

" Multiscreening - który ekran preferują Twoi klienci

" Nowoczesna ścieżka konsumencka w świecie wielu kanałów

Wśród prelegentów praktycy, przedstawiciele firm: Microsoft, Samsung, Eniro, Interia, PwC, Conversion, Starcom Mediavest Group, Performics i inni.

Serdecznie zapraszamy!

Szczegóły na stronie: www.trioconferences.pl lub pod nr telefonu 22 452 5112

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: wykorzystanie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »