Karta Moja Biedronka musi zostać wyrobiona od nowa. Klienci nie mają wyboru

Biedronka ma ważną informację w sprawie karty lojalnościowej wydawanej przez sieć. Wynika z niej, że część klientów musi gotować się na ponowne założenie karty Moja Biedronka. Dzieje się tak w szczególnej sytuacji.

  • Karta Moja Biedronka może zostać wyrobiona przez każdego.
  • Do założenia karty sieci Biedronka wystarczy podać kilka danych.
  • Niektórzy klienci muszą wyrobić kartę od nowa.

Biedronka ma ważną informację w sprawie karty Moja Biedronka. Okazuje się, że ci klienci, którzy ją zgubili, mogą być zobowiązani kartę wyrobić kompletnie od nowa. O kogo chodzi? I kiedy wyrobienie nowego egzemplarza jest konieczne?

Jak wyrobić kartę Moja Biedronka?

Jak dostać kartę Moja Biedronka? Wyrobić kartę lojalnościową może każdy klient, wystarczy poprosić kasjera w trakcie wizyty w sklepie. Aby karta została wydana, należy jedynie podać kilka danych, które pozwolą założyć konto:

Reklama
  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu. 

Po założeniu konta klient dostaje plastikową kartę wielkości dowodu osobistego oraz jej dwie pomniejsze kopie (tzw. breloki). Od tego momentu przy zakupach może skanować kartę, by korzystać ze specjalnych ofert i zniżek. Weryfikacja dostępu do nich wymaga skanowania kodu kreskowego z karty lub kodu z aplikacji Biedronka.

Czy aplikacja Biedronki to to samo, co karta Biedronki?

Czym różni się aplikacja Biedronka od karty Moja Biedronka? Dyskont na swojej oficjalnej stronie zwraca uwagę, że karta Moja Biedronka to główny element programu lojalnościowego dla klientów sieci. Tymczasem aplikacja jest dodatkowym elementem programu.

W aplikacji znaleźć możemy chociażby wspomniany wirtualny odpowiednik karty Moja Biedronka w postaci kodu kreskowego. Ponadto umieszczono w niej także inne funkcje, jak chociażby shakeomat, który wydaje dwie spersonalizowane oferty dziennie.

Zgubiłem kartę Moja Biedronka. Co robić?

Zgubienie karty Moja Biedronka może pozwolić nieuczciwemu znalazcy korzystać z naszych zniżek. Jednak również to my możemy znaleźć kartę Moja Biedronka należącą do kogoś innego. W takiej sytuacji mamy dwa wyjścia: 

  1. kontaktujemy się z Biurem Obsługi Klienta i postępujemy wedle wytycznych,
  2. idziemy do kierownictwa najbliższej Biedronki w celu przekazania znalezionej karty Moja Biedronka.

- W przypadku utraty lub znalezienia karty Moja Biedronka należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (email: bok@biedronka.eu oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00) lub zwrócić ją osobie z kierownictwa najbliższego sklepu sieci Biedronka. W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu Moja Biedronka - tłumaczy Biedronka w odpowiedzi dla naszej redakcji.

Zgubiłeś kartę Moja Biedronka? Klienci wyrabiają od nowa, nie mają wyboru

Po zniszczeniu lub zgubieniu karty Moja Biedronka, sieć nie wyda następnej na te same dane. Klienci, którzy po stracie jednej karty chcą dostać kolejny egzemplarz, muszą wyrobić kartę Moja Biedronka od nowa.

Wymaga to również założenia kolejnego konta. W takim wypadku imię i nazwisko oraz numer telefonu mogą być te same, ale adres e-mail trzeba podać już inny. Jeśli więc stracimy kartę Moja Biedronka, a będziemy chcieli nowy egzemplarz, konieczne może być założenie poczty elektronicznej pod nowym adresem.

Przemysław Terlecki

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Biedronka | karta moja biedronka | klienci | zakupy | Sklep
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »