Konsumenci kontra Big Tech. Bitwa o prawo do naprawy sprzętu

Wielka bitwa o prawo do naprawy sprzętu
Wielka bitwa o prawo do naprawy sprzętu123RF/PICSEL

Prawo i polityka

Małe warsztaty naprawcze również narzekają na brak możliwości wymiany pękniętych ekranów w niektórych telefonach, ponieważ albo części zamienne są niedostępne, albo producent wymaga skomplikowanej procedury.

Zobacz również:

    Ofensywa Waszyngtonu i Brukseli

    Zobacz również:

      Według Kyle'a Wiensa, prezesa firmy iFixit, linia biznesowa Apple’a zajmująca się naprawą iPhone'a może przynosić spółce od 1 do 2 miliardów dolarów rocznie. Nic więc dziwnego, że potentaci zniechęcają klientów do korzystania z usług niezależnych firm oferujących naprawę sprzętu.

      Big Tech mnoży zyski

      Zobacz również:

        Zobacz również:

          Elektrykiem dojedziemy na wakacjeeNewsroom
          Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?