Kto zostanie Dyrektorem Marketingu Roku?
14 lutego wystartowała trzecia edycja prestiżowego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Zwycięzców poznamy na finałowej Gali, która odbędzie się 14 czerwca podczas Mediarun Festivalu w Gdańsku. Zainteresowani mają już niewiele czasu na zgłoszenie kandydatury.
Świat zmienia się każdego dnia, szybko i nagle. Przed marketerami piętrzą się wyzwania, które wymagają nie tylko kreatywności, otwartości w działaniu, fenomenalnej intuicji, ale przede wszystkim odwagi. Misją Konkursu jest wspieranie i nagradzanie marketerów, których działania przekładają się na pozytywny wizerunek firm i instytucji oraz ich sukces finansowy.
W tym roku do Konkursu uczestnicy mogą zgłaszać się sami, ale również mogą zostać zgłoszeni przez dom mediowy, czy agencję reklamową, z którą współpracują.
Obok dwóch głównych nagród dla Firmy i dla Instytucji wprowadzono 10 kategorii Osobowości Marketingu Roku, w ramach których kandydaci mogą ubiegać się o wyróżnienie za:
- Wyjątkowe efekty na rynkach międzynarodowych
- Launch roku
- Wyjątkową efektywność społeczną
- Rebranding roku
- Innowacyjne działania w mediach
- Zbudowanie wyjątkowej relacji z klientami
- Wyjątkową efektywność przy niskim budżecie
- Odkrycie roku (Młody Wilk)
- Innowacyjne wykorzystanie nowych technologii
- Thinking outside the box.
- Ten Konkurs to największa w Polsce inicjatywa, jaka powstała z myślą wyłącznie o osobach odpowiadających za działania marketingowe w firmach oraz instytucjach - informuje Paweł Netczuk, pomysłodawca konkursu i dodaje: - Cieszymy się, że branża docenia ten projekt".
Zaproszenie do konkursu przez członków Kapituły:
http://www.youtube.com/watch?v=i4dTzMxavsc
Nowości w konkursie:
http://www.youtube.com/watch?v=S_aowpUwFqA
Szczegółowe informacje o konkursie: http://dyrektormarketinguroku.pl/new/